Geplaatst: 23 september 201311 jaren comment_2083909 Hey Laat hier even weten welke dieren je allemaal al hebt tegengekomen in GTA5 Dan kan iedereen een gedacht geven over welke dieren GTA5 allemaal bezit. Deze heb ik al tegengekomen: - Edelherten Mannelijk en Vrouwelijk - Everzwijnen - Honden - Coyotes - Lynch of Leeuwin of wat het ook mag zijn want het valt u aan als je in de geburen komt - Meeuwen
Geplaatst: 25 september 201311 jaren comment_2084355 Ik ben er niet zeker van, maar ik heb denk eens 's nachts een konijn overreden op de dirtroads. Zitten er wel konijnen in het spel?
Geplaatst: 16 oktober 201311 jaren comment_2092936 Er zijn inmiddels al genoeg herten tegen mijn rijdende pick-up gekamikaze'd...
Geplaatst: 16 oktober 201311 jaren comment_2092941 Ik iets te veel herten. O ja: Ik ben tegen een walvis opgevaren
Geplaatst: 17 oktober 201311 jaren comment_2093061 Een slang!! waar vind jij slangen? In de striptent van Trevor... Bij de garderobe in een aquarium;)
Geplaatst: 18 oktober 201311 jaren comment_2093564 Ik ben al een aantal dieren tegengekomen in GTA. - Bijvoorbeeld herten die langs de weg lopen - Een aantal apen in de missie Monkey Business. - Een Poema toen ik aan het rondlopen was in de natuur. - De hond van Franklin. ( Chop )
Hey
Laat hier even weten welke dieren je allemaal al hebt tegengekomen in GTA5
Dan kan iedereen een gedacht geven over welke dieren GTA5 allemaal bezit.
Deze heb ik al tegengekomen:
- Edelherten Mannelijk en Vrouwelijk
- Everzwijnen
- Honden
- Coyotes
- Lynch of Leeuwin of wat het ook mag zijn want het valt u aan als je in de geburen komt
- Meeuwen