Geplaatst: 15 juli 200519 jaren comment_181466 ej ik heb een huisje gemaakt met dat sketchup maar weet iemand hoe je die dan in een spel zet? ps: weet iemand hoe je in dit bericht een plaatje zet dan kan ik hem er in zettuh
Geplaatst: 15 juli 200519 jaren comment_181475 deze Qoute van Tim+eigen toevoeging hiervoor moet je het een en ander doen,1-sla het model op als 3ds formaat 2-importeer het daarna in zmodeller, waneer het nodig is textuur je het model opnieuw 3-exporteer je model als een dff formaat 4-exporteer je naar x formaat 5- maak een collision file voor je model met COLMAKER 6- maak een txd file met de betreffende textures 7-importeer de dff, en de txd file in GTA3.img 8- maak in moomapper een IPL en een IDE file aan voor het model, bijvoorbeeld model.ipl, model.ide 9- maak een col file door de collision file van je model te importeren in COLEDITOR 10- plaats de COL file in de map waar ook je ipl en ide staan 11- maak een verwijzing naar je col file in gta-vc.dat 12- nu kan je het model plaatsen mbv moomapper weet je niet hoe het bovengenoemde moet, raadpleeg dan de master tutorial site Kleine Toevoeging: Als je model gaat exporteren als .ddf en .col, noem je je model.dff anders krijg je foutmelding Dit is voor in GTA vice city, voor GTA SA moet je de tutorial nemen van wauzie in de master tutorial list Bewerkt: 15 juli 200519 jaren door Big Bear
Geplaatst: 16 juli 200519 jaren comment_181787 voor gta sa gaat het bijna het zelfde maar even een andere draai eraan
ej ik heb een huisje gemaakt met dat sketchup
maar weet iemand hoe je die dan in een spel zet?
ps: weet iemand hoe je in dit bericht een plaatje zet dan kan ik hem er in zettuh