Geplaatst: 24 september 201311 jaren comment_2084064 opgelost Bewerkt: 24 september 201311 jaren door wesleysnijder
Geplaatst: 12 oktober 201311 jaren comment_2091494 @ Janzuh, Na de missie I fought the law (die met die politiemotoren) moet je switchen naar Trevor of Franklin. Met deze twee karakters speel je eerst de missie Eye in the sky waarbij Trevor in 'n politiehelikopter op zoek moet naar de eigenaar van 'n T - Z-type die vervolgens door Franklin gestolen en bij Devin afgeleverd wordt. Startpunt van Trevor is 'n poiltiebureau, maar weet helaas niet uit m'n hoofd welke. Franklin's startpunt is het industrieterreintje waar de FIB missies ook beginnen. Hierna is pas de JB700 missie (Deep Inside) aan de beurt. Die staat op de filmset in het studiocomplex. Echter zal je ook voor deze missie eerst door zo'n geel missiontriggerdingetje moeten lopen. Deze vind je zo'n 50 meter rechts vd ingang (die waar je in de prologue het complex oprijdt, die ander zie ik gemaskshalve als uitgang) van het studiocomplex bij 'n poort in de muur.
Geplaatst: 11 juli 20213 jaren comment_2462778 Ik heb YouTubers gezien die politie kunnen worden op GTA V hoe moet je dat doen Ik heb PS4
opgelost
Bewerkt: door wesleysnijder