Jump to content
Geplaatst:
comment_1926214

Call of Duty: Black Ops 2

Call-of-Duty-Black-Ops-2.jpg

Algemene informatie

[table=border]Ontwikkelaar|Treyarch

Uitgever|Ubisoft

Genre|Actie, first person

Aantal spelers|n.n.b.

Release|n.n.b.

Demo|n.n.b.[/table]

Na Black Ops, komt er waarschijnlijk Black Ops 2. Er is bevestigd dat er een paar domeinnamen zijn vernoemd naar Black Ops 2, en dit is gedaan door Activision zelf.

Activision registreert Blackops2.com

Vannacht is bekend geworden wat we eigenlijk al zelf hadden kunnen raden: dat Activision dit jaar waarschijnlijk Call of Duty: Black Ops 2 gaat aankondigen. Eind vorig jaar registreerde de grote uitgever diverse URL’s, van Black Ops 6 tot en met Modern Warfare 5. Allemaal om ervoor te zorgen dat EA niet weer stiekem de namen gaat registreren en laat linken naar Battlefield 3. Dat soort kinderachtig gedrag juichen we hier bij de PU *ahum* natuurlijk niet toe *kuch*.

www.blackops2.com bleef echter vrij tot vannacht. Dat kan twee dingen betekenen: of Acti had opnieuw moeite om de naam te bemachtigen óf ze doen het om alvast wat buzz te creëren bij goedgelovige gamejourna…uh, ik bedoel gevestigde gamejournalisten. Tenslotte is het dit jaar weer Treyarchs beurt om Bobby Kotick z’n geldbad te vullen. Black Ops staat nog steeds bovenaan in de multiplayerlijsten en zal dat de rest van het jaar waarschijnlijk blijven, zelfs met Modern Warfare 3. Is een nieuwe Call of Duty met de subtitel Black Ops 2 dus een gegeven?

Bron: Klik

We got good news for all of Call of Duty Black Ops 2 Fans, it appears Activision has secretly acquired the domain name blackops2.com.

Now, the domain blackops2.com has moved from Domains by Proxy to the privacy service provided by internet brand protection company MarkMonitor, which Activision uses this service to protect their domains. Activision made this step after announcing that the next Call of Duty will be a direct sequel to Black Ops, this give a big chances that there will be Black Ops 2 in 2012.

black-ops-2-domain.jpg

Bron: Klik

Official gameplay reveal trailer:

Hij begint trouwens na 0:50 seconden omdat hij van een YouTube kanaal komt, en diegene geeft eerst uitleg aan zijn abbonees.

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 693
  • Bezichtigingen 45.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1962309

Had naar de livestream gekeken, en ik moet zeggen: Dit ziet er veel leuker uit dan MW3 of BO! :D

Bump!

Er zijn details verschenen over de collectors edition van BO2!

Het is een Care-Package met daarin:

Een bestuurbaar vliegtuigje met vier wieken (Dragfonfire)

Nuketowwn 2025 (Ook bij de normale editie)

De gewone Nuketown map voor ZOMBIES!!!!!!

Zombie en MP map packs

Extras voor Xbox Live

En ten slotte het spel

BRON:

Geplaatst:
comment_1962449

Dat is echt weer kut, moet je het dubbele betalen voor wat troep en een zombie map, enige wat het nog een beetje waard is imo. Hopelijk komt die nuketown 2025 ook snel gewoon te koop als map.

Geplaatst:
comment_1963570

De systeemvereisten zijn bekend gemaakt:

CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz

Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS

Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB

Geplaatst:
comment_1963614

hmm... ze zijn eindelijk gestopt met het ondersteunen van windows XP.... werd eens tijd

Had ik al eerder gezegd:

Treyarch werkt namelijk aan onder ander betere lichteffecten, betere schaduwen en heeft in de engine een nieuwe techniek gezet met betrekking tot de textures in de game. Treyarch maakt tevens bekend dat de PC-versie zal draaien op DirectX11, waardoor de PC-versie er nét iets beter uit zal zien dan die van de andere platformen. Toch zullen er, volgens Mark Lamia, weinig verschillen zijn tussen de console en de PC.

Dat betekent dus: Windows XP wordt niet meer ondersteund

BUMP!

Treyarch heeft op Twitter gezegd dat jouw costum emblem (Komt uit BO1) ook kan gebruiken in plaats van het team logo in de HUD

655011457.jpg?key=336185&Expires=1347528855&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=pboYRRKakMrOpIRnxsJjPr31-5n6UrbJCyZeyBvyrc8x2bmLnrctPzJTdRZFlX325vEfLNkWBkyXvUyNgPl1ddqSzqZc2gn~H88gIJwPGzeWSRajP047byvUWNE1b2qkYtgJZsGRUiOhIAlRTPhHmxPFZ9g0R06DtXUelmaODs4_

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1966108

Ik weet zeker dat dit het vervolg is van de BO1 zombie-storyline. De ogen van de zombies zijn blauw, net als bij Moon als je de easter-egg voltooid. (Richthofen krijgt de controle over de zombies en de ogen kleuren blauw!)

EDIT: En btw, je hebt met die easter-egg ook de raketten op de aarde afgevuurd, en de wereld in de trailer ziet er uit alsof er iets geëxplodeerd is (De raketten :))

EDIT2: En de map in die teaser heet Transit :)

EDIT3: David Vonderhaar heeft op Twitter gezegd dat als je in BO2 de prestige mode ingaat, dat je HELEMAAL NIKS kwijtraakt (Wapens, etc.)

Bewerkt: door Sammie_GTA

Geplaatst:
comment_1967566

Zombies heb ik hellemaal niets mee, dat is een oud concept wat in veel te veel games word herhaald. Al doet Call of Duty het wel het beste voor de mensen die niet persee van zombies houden, in World At War speelde ik het soms wel eens toen zombies nog niet zo werden uitgemolken in games. En toen was het wel geinig.

Ondanks dat er weer zombies in zitten koop ik Black ops 2 toch sowieso, ik ben al overtuigd door de gameplaybeelden van de singleplayer die ik heb gezien. Eindelijk gaat daar eens verandering in komen. Ik hoop wel dat Black ops 2 niet nog minder verkoopt dan Modern Warfare 3, want dan is het tijdperk Call of Duty afgelopen, een hoop mensen zien namelijk dat SF niet zitten in Black ops 2.

Bewerkt: door Sjaakswabber

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.