Jump to content
Geplaatst:
comment_1926214

Call of Duty: Black Ops 2

Call-of-Duty-Black-Ops-2.jpg

Algemene informatie

[table=border]Ontwikkelaar|Treyarch

Uitgever|Ubisoft

Genre|Actie, first person

Aantal spelers|n.n.b.

Release|n.n.b.

Demo|n.n.b.[/table]

Na Black Ops, komt er waarschijnlijk Black Ops 2. Er is bevestigd dat er een paar domeinnamen zijn vernoemd naar Black Ops 2, en dit is gedaan door Activision zelf.

Activision registreert Blackops2.com

Vannacht is bekend geworden wat we eigenlijk al zelf hadden kunnen raden: dat Activision dit jaar waarschijnlijk Call of Duty: Black Ops 2 gaat aankondigen. Eind vorig jaar registreerde de grote uitgever diverse URL’s, van Black Ops 6 tot en met Modern Warfare 5. Allemaal om ervoor te zorgen dat EA niet weer stiekem de namen gaat registreren en laat linken naar Battlefield 3. Dat soort kinderachtig gedrag juichen we hier bij de PU *ahum* natuurlijk niet toe *kuch*.

www.blackops2.com bleef echter vrij tot vannacht. Dat kan twee dingen betekenen: of Acti had opnieuw moeite om de naam te bemachtigen óf ze doen het om alvast wat buzz te creëren bij goedgelovige gamejourna…uh, ik bedoel gevestigde gamejournalisten. Tenslotte is het dit jaar weer Treyarchs beurt om Bobby Kotick z’n geldbad te vullen. Black Ops staat nog steeds bovenaan in de multiplayerlijsten en zal dat de rest van het jaar waarschijnlijk blijven, zelfs met Modern Warfare 3. Is een nieuwe Call of Duty met de subtitel Black Ops 2 dus een gegeven?

Bron: Klik

We got good news for all of Call of Duty Black Ops 2 Fans, it appears Activision has secretly acquired the domain name blackops2.com.

Now, the domain blackops2.com has moved from Domains by Proxy to the privacy service provided by internet brand protection company MarkMonitor, which Activision uses this service to protect their domains. Activision made this step after announcing that the next Call of Duty will be a direct sequel to Black Ops, this give a big chances that there will be Black Ops 2 in 2012.

black-ops-2-domain.jpg

Bron: Klik

Official gameplay reveal trailer:

Hij begint trouwens na 0:50 seconden omdat hij van een YouTube kanaal komt, en diegene geeft eerst uitleg aan zijn abbonees.

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 693
  • Bezichtigingen 45.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1983148

Klopt maar dat Host migration was altijd irritant, ging je net lekker met een goeie killstreak, had je nog één kill nodig voor de volgende en schiet je al op hem, bam host migration. Game begint weer, bam dood omdat of de tegenstanders sneller reageert of de tegenstander voor je is weg en een ander schiet je overhoop. Ging em dus ook niet vanwege de tijd maar meer omdat het gewoon het spel onnodig onderbrak.

Wees blij dat dit gebeurd. In Call of duty 4 / 5 was het gewoon de mededeling 'host left game' en je kon opzoek gaan naar een nieuwe game.

Geplaatst:
comment_1983210

In call of duty 4 / 5 had je gewoon stabiel opgezette servers hoor... en tja als die stopt, dan stopt inderdaad die game. Maar ja, ik ben dan ook een echte PC gamer eh...

Ik speelde trouwens pas Black Ops 2 op de X360 samen met wat gozers van Treyarch. Nou met alle respect, maar dat schiet toch niet :puh:

Geplaatst:
comment_1983239

In call of duty 4 / 5 had je gewoon stabiel opgezette servers hoor... en tja als die stopt, dan stopt inderdaad die game. Maar ja, ik ben dan ook een echte PC gamer eh...

Ik speelde trouwens pas Black Ops 2 op de X360 samen met wat gozers van Treyarch. Nou met alle respect, maar dat schiet toch niet :puh:

Smaken verschillen, ik vind het vet. ;)

Geplaatst:
comment_1983278
Wees blij dat dit gebeurd.

Waarom moet ik blij zijn? Ja het heeft zo z'n goeie functies maar ook slechte. Waarom zou ik blij moeten zijn met iets wat mij persoonlijk zou irriteren. Als ik deze melding kreeg ging BO2 uit en pakte ik een ander spel. Heb geen zin in wachten totdat ik weer een potje kan spelen. Ik wil spelen zoals ik wil, en geen slecht bedachte restrictie tegenkomen.

Meestal word ik dan de host en dan krijg je dat gezeur niet meer.

Als je dan netjes tijdens pauzes weggaat is er inderdaad niets aan de hand, maar zoals ik al zei, vaak zag je niet dat je de host was of lette je er niet op, ging je vroegtijdig weg omdat dat nodig was, dan ja irriteerde je andere mensen.

Ik vind het meer een restrictie welke een te simpel bedachte oplossing is omdat ze een probleem willen tackelen, maar tegelijk niet te veel tijd wilde steken in het knap oplossen.

Bewerkt: door madviper

Geplaatst:
comment_1983285

Smaken verschillen, ik vind het vet. ;)

nou ja, met voetbal of race -games kan ik het wel begrijpen, dan is zo'n controller veel soepeler. Maar met shooters werkt het gewoon niet zo accuraat :puh:

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1983537

Op dit moment kan ik ook inderdaad nog niet zeggen welke wapens te sterk zijn tegenover andere. Eigenlijk is alles redelijk gebalanceerd.

Soms kan ik me wel aardig irriteren aan de Lightning Strikes. Deze hebben een te grote range en kunnen meteen een hele straat plat gooien met één missle. Maar misschien is dat wel de bedoeling van dat ding. :puh:

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Geplaatst:
comment_1983642

Wat steekt dit spel me tegen zeg. Knifen is nog erger dan op MW3, je wordt gespawnkilled op Team Deathmatch, campers.. campers everywhere. De mappen zelf zijn ook echt PERFECT gemaakt voor campers, Ghost op level 55.. ik blijf het zeggen: ik (rusher) wordt erdoor zwaar benadeeld. Maar dat is zo niets want zodra ik prestige koop ik Ghost meteen met een token..

Nogmaals: spel steekt zwaar tegen. Het is gewoon geen Black Ops meer --''

Geplaatst:
comment_1983649

Wat steekt dit spel me tegen zeg. Knifen is nog erger dan op MW3, je wordt gespawnkilled op Team Deathmatch, campers.. campers everywhere. De mappen zelf zijn ook echt PERFECT gemaakt voor campers, Ghost op level 55.. ik blijf het zeggen: ik (rusher) wordt erdoor zwaar benadeeld. Maar dat is zo niets want zodra ik prestige koop ik Ghost meteen met een token..

Nee, ik ben er ook een stuk slechter in dan in MW3.. K/D Van 0.81.. :@

Geplaatst:
comment_1983672

Nee, ik ben er ook een stuk slechter in dan in MW3.. K/D Van 0.81.. :@

because k/d matters

yawn :zz:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.