Jump to content
Geplaatst:
comment_1926214

Call of Duty: Black Ops 2

Call-of-Duty-Black-Ops-2.jpg

Algemene informatie

[table=border]Ontwikkelaar|Treyarch

Uitgever|Ubisoft

Genre|Actie, first person

Aantal spelers|n.n.b.

Release|n.n.b.

Demo|n.n.b.[/table]

Na Black Ops, komt er waarschijnlijk Black Ops 2. Er is bevestigd dat er een paar domeinnamen zijn vernoemd naar Black Ops 2, en dit is gedaan door Activision zelf.

Activision registreert Blackops2.com

Vannacht is bekend geworden wat we eigenlijk al zelf hadden kunnen raden: dat Activision dit jaar waarschijnlijk Call of Duty: Black Ops 2 gaat aankondigen. Eind vorig jaar registreerde de grote uitgever diverse URL’s, van Black Ops 6 tot en met Modern Warfare 5. Allemaal om ervoor te zorgen dat EA niet weer stiekem de namen gaat registreren en laat linken naar Battlefield 3. Dat soort kinderachtig gedrag juichen we hier bij de PU *ahum* natuurlijk niet toe *kuch*.

www.blackops2.com bleef echter vrij tot vannacht. Dat kan twee dingen betekenen: of Acti had opnieuw moeite om de naam te bemachtigen óf ze doen het om alvast wat buzz te creëren bij goedgelovige gamejourna…uh, ik bedoel gevestigde gamejournalisten. Tenslotte is het dit jaar weer Treyarchs beurt om Bobby Kotick z’n geldbad te vullen. Black Ops staat nog steeds bovenaan in de multiplayerlijsten en zal dat de rest van het jaar waarschijnlijk blijven, zelfs met Modern Warfare 3. Is een nieuwe Call of Duty met de subtitel Black Ops 2 dus een gegeven?

Bron: Klik

We got good news for all of Call of Duty Black Ops 2 Fans, it appears Activision has secretly acquired the domain name blackops2.com.

Now, the domain blackops2.com has moved from Domains by Proxy to the privacy service provided by internet brand protection company MarkMonitor, which Activision uses this service to protect their domains. Activision made this step after announcing that the next Call of Duty will be a direct sequel to Black Ops, this give a big chances that there will be Black Ops 2 in 2012.

black-ops-2-domain.jpg

Bron: Klik

Official gameplay reveal trailer:

Hij begint trouwens na 0:50 seconden omdat hij van een YouTube kanaal komt, en diegene geeft eerst uitleg aan zijn abbonees.

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 693
  • Bezichtigingen 45.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1984610

Als de map niet in een playlist staat, dan heb je er ook niets aan behalve in custom games. In ranked komt ze nooit meer voor.

Zware lulkoek, dit. Heb zelf BO II niet gekocht, maar dat ze zoiets doen is echt schandalig. Daarbovenop net even op een vriend zijn laptop gespeeld, en bij "one in the chamber" spawn je al nog voor je zelf in de map geladen bent. Ik spawnde drie van de vier matches gewoon op een killcam, met twee van de drie levens over.

Geplaatst:
comment_1984616

Als de map niet in een playlist staat, dan heb je er ook niets aan behalve in custom games. In ranked komt ze nooit meer voor.

Zware lulkoek, dit. Heb zelf BO II niet gekocht, maar dat ze zoiets doen is echt schandalig. Daarbovenop net even op een vriend zijn laptop gespeeld, en bij "one in the chamber" spawn je al nog voor je zelf in de map geladen bent. Ik spawnde drie van de vier matches gewoon op een killcam, met twee van de drie levens over.

Ja inderdaad... Veel mensen pre-orderden voor die map. Nou nu is ie weg.. >.<

Geplaatst:
comment_1984640

Als het niet in de playlist staat, zou het natuurlijk wel erg gierig zijn, maar ik denk dat ie er nog wel bijkomt, als dat niet al het geval is.

Geplaatst:
comment_1984651

Als het niet in de playlist staat, zou het natuurlijk wel erg gierig zijn, maar ik denk dat ie er nog wel bijkomt, als dat niet al het geval is.

David Vonderhaar heeft zelf gezegd dat hij er niet tussen komt te staan. Alleen voor special events.. (Double-XP weekend enz...)

Geplaatst:
comment_1984659

Ja, dat is dan wel minder inderdaad. Snap niet waarom ze 'm er niet gewoon kunnen tussen zetten, is iedereen blij.

Dan gok ik erop dat Highjacked de favo map van de meesten zal gaan worden.

Geplaatst:
comment_1984672

Klopt, maar zo heeft elke map wel iets denk ik, neem Standoff, daar zitten mensen constant met hun snipertje in een raam te wachten tot er iemand voorbij komt.

Wat is jou favoriete map?

Geplaatst:
comment_1984775

Ja, klopt inderdaad. Als je bijvoorbeeld de campaign hebt uitgespeeld zal je ze niet meer kunnen vinden, dan zijn ze allemaal verdwenen.

Zitten er achievements in van de strike force missies? Als dat zo is kan ik die niet meer halen op mijn huidige savegame. Vorige week had ik ook namelijk alleen die strike force missie in India gehad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.