Jump to content
Geplaatst:
comment_1926214

Call of Duty: Black Ops 2

Call-of-Duty-Black-Ops-2.jpg

Algemene informatie

[table=border]Ontwikkelaar|Treyarch

Uitgever|Ubisoft

Genre|Actie, first person

Aantal spelers|n.n.b.

Release|n.n.b.

Demo|n.n.b.[/table]

Na Black Ops, komt er waarschijnlijk Black Ops 2. Er is bevestigd dat er een paar domeinnamen zijn vernoemd naar Black Ops 2, en dit is gedaan door Activision zelf.

Activision registreert Blackops2.com

Vannacht is bekend geworden wat we eigenlijk al zelf hadden kunnen raden: dat Activision dit jaar waarschijnlijk Call of Duty: Black Ops 2 gaat aankondigen. Eind vorig jaar registreerde de grote uitgever diverse URL’s, van Black Ops 6 tot en met Modern Warfare 5. Allemaal om ervoor te zorgen dat EA niet weer stiekem de namen gaat registreren en laat linken naar Battlefield 3. Dat soort kinderachtig gedrag juichen we hier bij de PU *ahum* natuurlijk niet toe *kuch*.

www.blackops2.com bleef echter vrij tot vannacht. Dat kan twee dingen betekenen: of Acti had opnieuw moeite om de naam te bemachtigen óf ze doen het om alvast wat buzz te creëren bij goedgelovige gamejourna…uh, ik bedoel gevestigde gamejournalisten. Tenslotte is het dit jaar weer Treyarchs beurt om Bobby Kotick z’n geldbad te vullen. Black Ops staat nog steeds bovenaan in de multiplayerlijsten en zal dat de rest van het jaar waarschijnlijk blijven, zelfs met Modern Warfare 3. Is een nieuwe Call of Duty met de subtitel Black Ops 2 dus een gegeven?

Bron: Klik

We got good news for all of Call of Duty Black Ops 2 Fans, it appears Activision has secretly acquired the domain name blackops2.com.

Now, the domain blackops2.com has moved from Domains by Proxy to the privacy service provided by internet brand protection company MarkMonitor, which Activision uses this service to protect their domains. Activision made this step after announcing that the next Call of Duty will be a direct sequel to Black Ops, this give a big chances that there will be Black Ops 2 in 2012.

black-ops-2-domain.jpg

Bron: Klik

Official gameplay reveal trailer:

Hij begint trouwens na 0:50 seconden omdat hij van een YouTube kanaal komt, en diegene geeft eerst uitleg aan zijn abbonees.

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 693
  • Bezichtigingen 45.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1984811

misschien een lullige vraag maar hoe start ik die strike force missions ( die training in india heb ik al gedaan, maar die in Iran kan ik maar niet starten :cab: )

Ik geloof dat je maar een bepaalde tijd hebt om ze te spelen. Ik geloof dat als je twee normale missies speelt je de Strike Force missies kwijt raakt.

ja, dat snap ik... dat staat er genoeg en duidelijk aangegeven. Maar hoe start ik de missie? als ik op continue game druk kan ik die missies niet kiezen ( je ziet alleen een overzicht ) en als ook onder replay mission staat ie niet.

Edit:

Handige Harry zou handige Harry niet wezen, als handige Harry een handig plannetje heeft verzonnen... Handige harry hoeft alleen maar op de pijlknopjes te drukken, om van missieoverzicht te veranderen. :clown: ( ik heb de oplossing gevonden :D )

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1985834

Nuketown valt nu onder de playlist Chaos Moshpit, Treyarch heeft zoveel negatieve berichten ontvangen van gamers dat ze het toch weer in de game hebben gestopt. Vreemd dat ze het in eerste instatie uit de game hebben gehaald.

Geplaatst:
comment_1985911

Je krijgt voor elke geslaagde Strike Force een Achievement. ;)

Dan zit er niets anders op dan een newgame te starten met een beschrijving van alle strike force bij de hand, zou ik de strike force missies ook terug kunnen vinden in het mission select menu?

Geplaatst:
comment_1986105

Haal de hele tijd dragonfires :D

Die dingen zijn echt fijn :puh:

Is inderdaad een heerlijke killstreak, gebruik 'm ook vaak, samen met UAV en Lightning Strike. Je moet alleen oppassen dat je niet meteen de lucht uit wordt geschoten of dat je het signaal verliest. :puh:

Geplaatst:
comment_1986309

Deel 2 is eigenlijk best wel goed

Stabiele K/D van 1.8 maar dan alleen gun VS gun skills (heb geen aanvallende killstreaks)

Maar wat is turbine een klote map -.-' Wat een haat heb ik voor dat level

Geplaatst:
comment_1986331

Deel 2 is eigenlijk best wel goed

Stabiele K/D van 1.8 maar dan alleen gun VS gun skills (heb geen aanvallende killstreaks)

Maar wat is turbine een klote map -.-' Wat een haat heb ik voor dat level

Turbine en Slums zijn de kutste maps van het spel.. :puh:

Geplaatst:
comment_1986460

Thiss..

Wat steekt dit spel me tegen zeg. Knifen is nog erger dan op MW3, je wordt gespawnkilled op Team Deathmatch, campers.. campers everywhere. De mappen zelf zijn ook echt PERFECT gemaakt voor campers, Ghost op level 55.. ik blijf het zeggen: ik (rusher) wordt erdoor zwaar benadeeld. Maar dat is zo niets want zodra ik prestige koop ik Ghost meteen met een token..

Nogmaals: spel steekt zwaar tegen. Het is gewoon geen Black Ops meer --''

Zonet weer even gespeeld, maar na twee matches heb ik het weer gezien.. Meh :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.