Jump to content
Geplaatst:
comment_1926214

Call of Duty: Black Ops 2

Call-of-Duty-Black-Ops-2.jpg

Algemene informatie

[table=border]Ontwikkelaar|Treyarch

Uitgever|Ubisoft

Genre|Actie, first person

Aantal spelers|n.n.b.

Release|n.n.b.

Demo|n.n.b.[/table]

Na Black Ops, komt er waarschijnlijk Black Ops 2. Er is bevestigd dat er een paar domeinnamen zijn vernoemd naar Black Ops 2, en dit is gedaan door Activision zelf.

Activision registreert Blackops2.com

Vannacht is bekend geworden wat we eigenlijk al zelf hadden kunnen raden: dat Activision dit jaar waarschijnlijk Call of Duty: Black Ops 2 gaat aankondigen. Eind vorig jaar registreerde de grote uitgever diverse URL’s, van Black Ops 6 tot en met Modern Warfare 5. Allemaal om ervoor te zorgen dat EA niet weer stiekem de namen gaat registreren en laat linken naar Battlefield 3. Dat soort kinderachtig gedrag juichen we hier bij de PU *ahum* natuurlijk niet toe *kuch*.

www.blackops2.com bleef echter vrij tot vannacht. Dat kan twee dingen betekenen: of Acti had opnieuw moeite om de naam te bemachtigen óf ze doen het om alvast wat buzz te creëren bij goedgelovige gamejourna…uh, ik bedoel gevestigde gamejournalisten. Tenslotte is het dit jaar weer Treyarchs beurt om Bobby Kotick z’n geldbad te vullen. Black Ops staat nog steeds bovenaan in de multiplayerlijsten en zal dat de rest van het jaar waarschijnlijk blijven, zelfs met Modern Warfare 3. Is een nieuwe Call of Duty met de subtitel Black Ops 2 dus een gegeven?

Bron: Klik

We got good news for all of Call of Duty Black Ops 2 Fans, it appears Activision has secretly acquired the domain name blackops2.com.

Now, the domain blackops2.com has moved from Domains by Proxy to the privacy service provided by internet brand protection company MarkMonitor, which Activision uses this service to protect their domains. Activision made this step after announcing that the next Call of Duty will be a direct sequel to Black Ops, this give a big chances that there will be Black Ops 2 in 2012.

black-ops-2-domain.jpg

Bron: Klik

Official gameplay reveal trailer:

Hij begint trouwens na 0:50 seconden omdat hij van een YouTube kanaal komt, en diegene geeft eerst uitleg aan zijn abbonees.

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 693
  • Bezichtigingen 45.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1986484

Thiss..

Wat steekt dit spel me tegen zeg. Knifen is nog erger dan op MW3, je wordt gespawnkilled op Team Deathmatch, campers.. campers everywhere. De mappen zelf zijn ook echt PERFECT gemaakt voor campers, Ghost op level 55.. ik blijf het zeggen: ik (rusher) wordt erdoor zwaar benadeeld. Maar dat is zo niets want zodra ik prestige koop ik Ghost meteen met een token..

Nogmaals: spel steekt zwaar tegen. Het is gewoon geen Black Ops meer --''

Zonet weer even gespeeld, maar na twee matches heb ik het weer gezien.. Meh :(

Black ops 2 is ook niet echt meer ren als een kip zonder kop rond en spray iedereen neer zoals in MW3.. Heb ik ook ontdekt en gaat een stuk beter nu. ;)

Bewerkt: door BiglifeRPG

Geplaatst:
comment_1986505

Ik heb zoals de meneer hierboven ook ontdekt dat je beter wat rustiger kan doen. Als je door het midden van de map rent vliegen de kogels je van alle kanten om de oren en leg je binnen 5 seconde het lootje. :puh:

Ik ben nu ook de game modi gaan spelen waarbij een objective centraal staat zoals Capture the Flag. Vooral als je de vlag verdedigt met een Assault Rifle zoals de SWAT-556 gaat het echt heerlijk. Je kan het zien als campen. Maar persoonlijk vind ik het spel een stuk leuker geworden nu ik dit voortaan doen.

Hoge Scorestreaks stel ik ook niet meer in. Wat ik nu heb is een UAV, Counter UAV en een Sentry Gun. Alle drie erg handig bij een game mode zoals Capture the Flag en je haalt ze alle drie zowat elke match meerdere malen.

:)

Geplaatst:
comment_1986865

Ik moet zeggen dat die challenges om wapen camouflages te behalen leuk bedacht zijn.

Ik ben nu bezig met de Cherry Blossom en de Art of War camouflages voor de M8A1. Ik moet 150 kills maken zonder attachments en perks op het wapen, best een challenge. :puh:

Geplaatst:
comment_1986874

Ik moet zeggen dat die challenges om wapen camouflages te behalen leuk bedacht zijn.

Ik ben nu bezig met de Cherry Blossom en de Art of War camouflages voor de M8A1. Ik moet 150 kills maken zonder attachments en perks op het wapen, best een challenge. :puh:

Ik heb hem al in Gold. :D

Geplaatst:
comment_1987250

Ga voor de hogere killstreaks nu. Dragonfires en AGR's zijn te makkelijk om te halen. :bier:

Echt hé ik heb constant AGR's. En als een friendly een Care Package dropt. Mik ik op het rook met die Black PDA en steel in zijn Care Package van voor zijn neus. >:)

Geplaatst:
comment_1987402

Yea i know, maar ook voor elke kill van je teammates krijg jij weer punten die je sneller tot de k9 brengt (Of any random scorestreak die je wilt)

Enemy killer hunter drone is spotted in your area of operations!!!!!!

__

Een van de dingen die ik wel echt jammer vind is dat voetstappen zo ontiegelijk zacht zijn....

Zeker voor een soundwhore zoals ik is dat slecht :(

Bewerkt: door blackops

Geplaatst:
comment_1988355

Hoe ervaren jullie de singleplayer? De replayvalue valt mij toch wat tegen, de eerste ervaring blijft de beste ervaring. Er zit een goed verhaal in, alleen het mist wat hoogtepunten zoals bijvoorbeeld het sniperlevel uit Cod 4.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1990817

Hoe ervaren jullie de singleplayer? De replayvalue valt mij toch wat tegen, de eerste ervaring blijft de beste ervaring. Er zit een goed verhaal in, alleen het mist wat hoogtepunten zoals bijvoorbeeld het sniperlevel uit Cod 4.

Ik heb net een uurtje Black Ops 2 gespeeld (op een illegale manier maar dat terzijde :*D ) de eerste missies dat je in die jungle bent met die oorlogskinderen en dat je een of andere man moet helpen die in een container zat en dat uiteindelijk een getinte man met een heli komt en hij je komt ophalen, tot zo ver gespeeld en het is wel leuk gemaakt, zelf weet ik niet of ik hem ga kopen op de Xbox 360, eerst nog op de PC Multiplayer testen en dan kijk ik wel verder.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.