Jump to content
Geplaatst:
comment_1926214

Call of Duty: Black Ops 2

Call-of-Duty-Black-Ops-2.jpg

Algemene informatie

[table=border]Ontwikkelaar|Treyarch

Uitgever|Ubisoft

Genre|Actie, first person

Aantal spelers|n.n.b.

Release|n.n.b.

Demo|n.n.b.[/table]

Na Black Ops, komt er waarschijnlijk Black Ops 2. Er is bevestigd dat er een paar domeinnamen zijn vernoemd naar Black Ops 2, en dit is gedaan door Activision zelf.

Activision registreert Blackops2.com

Vannacht is bekend geworden wat we eigenlijk al zelf hadden kunnen raden: dat Activision dit jaar waarschijnlijk Call of Duty: Black Ops 2 gaat aankondigen. Eind vorig jaar registreerde de grote uitgever diverse URL’s, van Black Ops 6 tot en met Modern Warfare 5. Allemaal om ervoor te zorgen dat EA niet weer stiekem de namen gaat registreren en laat linken naar Battlefield 3. Dat soort kinderachtig gedrag juichen we hier bij de PU *ahum* natuurlijk niet toe *kuch*.

www.blackops2.com bleef echter vrij tot vannacht. Dat kan twee dingen betekenen: of Acti had opnieuw moeite om de naam te bemachtigen óf ze doen het om alvast wat buzz te creëren bij goedgelovige gamejourna…uh, ik bedoel gevestigde gamejournalisten. Tenslotte is het dit jaar weer Treyarchs beurt om Bobby Kotick z’n geldbad te vullen. Black Ops staat nog steeds bovenaan in de multiplayerlijsten en zal dat de rest van het jaar waarschijnlijk blijven, zelfs met Modern Warfare 3. Is een nieuwe Call of Duty met de subtitel Black Ops 2 dus een gegeven?

Bron: Klik

We got good news for all of Call of Duty Black Ops 2 Fans, it appears Activision has secretly acquired the domain name blackops2.com.

Now, the domain blackops2.com has moved from Domains by Proxy to the privacy service provided by internet brand protection company MarkMonitor, which Activision uses this service to protect their domains. Activision made this step after announcing that the next Call of Duty will be a direct sequel to Black Ops, this give a big chances that there will be Black Ops 2 in 2012.

black-ops-2-domain.jpg

Bron: Klik

Official gameplay reveal trailer:

Hij begint trouwens na 0:50 seconden omdat hij van een YouTube kanaal komt, en diegene geeft eerst uitleg aan zijn abbonees.

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 693
  • Bezichtigingen 45.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1999357

Fiegel, ik ben van mening dat Black Ops 2 zijn huidige volle prijs niet waard is. Daarom zou ik persoonlijk voor MW3 gaan omdat je die, zoals je zelf al zei, voor enkele tientjes kan gaan halen. :) Black Ops 2 is goed voor over een paar jaar uit de budgetbak te halen. Ik vind zowel MW3 als BO2 geen topspellen, hoewel ik MW3 toch nog steeds een stuk beter vind als BO2. :)

Dit is natuurlijk puur op mijn mening en ervaringen gebaseerd want ik ken genoeg mensen die BO2 en MW3 (raar genoeg denk ik dan) wel topspellen vinden. :) Als je echter niet weet welke van de 2 te halen, leen ze van een vriend of huur ze allebei even en speel ze intensief voor een week, dan zal het wel duidelijk worden welke het gaat worden. Misschien beslis je dan wel geen van beide te kopen. :puh:

Geplaatst:
comment_1999707

BF3 is tenminste een shooter waar veel tijd en energie in is gestoken in plaats van elk jaar te copy-pasten en op de markt te rushen. Call of Duty is niets meer meer dan pure uitmelkerij waar mensen zoals jij (en ikzelf eigenlijk ook :7 ) in blijven trappen. :7 Maargoed, het is niet de bedoeling een BF vs. CoD flamewar te starten, daar dient dit topic ook niet voor. :)

Wat ik persoonlijk een grote verbetering vind in BO2 t.o.v. zijn voorgangers is dat het knifen eindelijk generfd is. :) Het was namelijk vreselijk irritant als je een paar kogels in iemand plantte en hij jou nog steeds kon killen met zijn knife op een afstand van 10 meter. :7

Geplaatst:
comment_1999795

Ik heb inmiddels meer filmpjes gekeken op youtube en meerde recensies gelezen van professionals en consumenten en ik ga toch maar voor MW3. Ik wacht inderdaad nog even totdat BOII iets goedkoper is.

Bedankt allemaal. :)

Bewerkt: door Fiegel5

Geplaatst:
comment_1999855

BF3 is tenminste een shooter waar veel tijd en energie in is gestoken in plaats van elk jaar te copy-pasten en op de markt te rushen. Call of Duty is niets meer meer dan pure uitmelkerij waar mensen zoals jij (en ikzelf eigenlijk ook :7 ) in blijven trappen. :7 Maargoed, het is niet de bedoeling een BF vs. CoD flamewar te starten, daar dient dit topic ook niet voor. :)

Wat ik persoonlijk een grote verbetering vind in BO2 t.o.v. zijn voorgangers is dat het knifen eindelijk generfd is. :) Het was namelijk vreselijk irritant als je een paar kogels in iemand plantte en hij jou nog steeds kon killen met zijn knife op een afstand van 10 meter. :7

Ik trap er niet in, ik vind het gewoon leuk om te spelen. Dus koop ik het opnieuw, dat Battlefield tactische shit vind ik niks aan. En daarom speel ik dat ook niet..

Geplaatst:
comment_1999913

Ik ga nog maar eens proberen deze game te spelen, een uur lang, zonder dat ik ga ragen. Wish me luck..

Lol... Hoezoo Ragen?

Wat denk je zelf? :7

Enige wat ik leuk vond aan deze game was de Singleplayer, ookal liep die grafisch wat achter. Multiplayer is (wederom) waardeloos.

Geplaatst:
comment_1999914

Ik ga nog maar eens proberen deze game te spelen, een uur lang, zonder dat ik ga ragen. Wish me luck..

Lol... Hoezoo Ragen?

Wat denk je zelf? :7

Enige wat ik leuk vond aan deze game was de Singleplayer, ookal liep die grafisch wat achter. Multiplayer is (wederom) waardeloos.

Misschien is de Multiplayer dan wel minder, maar ragen.. Kom op nou, hoe kun je hier nou slecht in zijn... :7 (Zegt meneertje met een K/D van 2.11 :puh:)

Geplaatst:
comment_2000013

Grappig dat je steeds hetzelfde blijft vragen.. Je vroeg me al eens waarom ik dit een slecht spel vond, ik gaf je een antwoord daarop, een weekje daarna vraag je me opnieuw hetzelfde, ik reageerde er weer op. En nu vraag je waarom ik zou ragen maar je weet eigenlijk al waarom :7

Geplaatst:
comment_2000033

Heb het gister even gespeeld bij mijn neefje, dit was de indruk die ik kreeg:

[media]

[/media]

+1

Ga BF3 dan spelen

Gelukkig leven we in niet in een dictatuurschap en mogen we zelf weten wat we spelen.

Geplaatst:
comment_2000071

Ik heb inmiddels meer filmpjes gekeken op youtube en meerde recensies gelezen van professionals en consumenten en ik ga toch maar voor MW3.

Weet je wel zeker dat die de 3 tientjes waard is? Want het is niet héél vernieuwend tegenover MW2, zelfs het menu is hetzelfde :7

Geplaatst:
comment_2000086

Ik heb inmiddels meer filmpjes gekeken op youtube en meerde recensies gelezen van professionals en consumenten en ik ga toch maar voor MW3.

Weet je wel zeker dat die de 3 tientjes waard is? Want het is niet héél vernieuwend tegenover MW2, zelfs het menu is hetzelfde :7

Net of BO II zo vernieuwend is LOL :7

Geplaatst:
comment_2000112

Grappig dat je steeds hetzelfde blijft vragen.. Je vroeg me al eens waarom ik dit een slecht spel vond, ik gaf je een antwoord daarop, een weekje daarna vraag je me opnieuw hetzelfde, ik reageerde er weer op. En nu vraag je waarom ik zou ragen maar je weet eigenlijk al waarom :7

Ja, maar ik snap jou rage geval niet.. Want hoe kun je hier nou slecht in zijn?? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.