Geplaatst: 26 september 201311 jaren comment_2084806 Hoi, Sinds zaterdag alle hoofdmissies gedaan, nog niet alle vraagteken dingen etc maar heb wel een paar vragen die hopelijk iemand kan beantwoorden - Hoe kan ik de groene missies halen? Genaamd Hobbies and Pastimes - Hoe kan ik de skydive punten op gebouwen vrijspelen (Op m'n kaart bij het pre-orderen staan die punten namelijk) - Hoe kan ik de fitness vrijspelen? De bekende van GTA SA bij het strand (Smoke on the water) - Hoe kan ik jagen? Zijn hier ook echt aanwijzingen voor met missies etc? - Zijn er nog meer dingen die je moet vrijspelen? Zoja welke en hoe? Bedankt alvast!! PS: Heb Trevor vermoord op het einde, wist niet dat ze alle 3 konden blijven Bewerkt: 26 september 201311 jaren door Yoeerii
Geplaatst: 26 september 201311 jaren comment_2084818 PS: Heb Trevor vermoord op het einde, wist niet dat ze alle 3 konden blijven Kan je dat even in een spoiler doen? Een spoiler kan je maken met de code, en daarna dezelfde code, maar dan met een / voor de S. - De optie om Skydiven, haal je met een Strangers and Freaks opdracht met Dom en Franklin. - Fitness zit volgens mij niet in GTAV, wel Yoga en Tennis. Bewerkt: 26 september 201311 jaren door Extreem
Geplaatst: 26 september 201311 jaren Auteur comment_2084832 PS: Heb Trevor vermoord op het einde, wist niet dat ze alle 3 konden blijven Kan je dat even in een spoiler doen? Een spoiler kan je maken met de code, en daarna dezelfde code, maar dan met een / voor de S. - De optie om Skydiven, haal je met een Strangers and Freaks opdracht met Dom en Franklin. - Fitness zit volgens mij niet in GTAV, wel Yoga en Tennis. Gedaan! Thanks voor die info alvast! Jammer dat fitness dan niet kan, zonde
Geplaatst: 26 september 201311 jaren comment_2084835 Skydiven en jagen kun je vrij spelen door die missies met een ? te doen. Skydiven krijg je van Dom (met Franklin), jagen van Cletus (met Trevor). Dom weet ik niet meer waar hij staat, Cletus staat in de buurt van Trevor's trailer. Bewerkt: 26 september 201311 jaren door _Night-Men_
Geplaatst: 26 september 201311 jaren comment_2084894 Jagen speel je inderdaad vrij door met Trevor de ? missies te doen. Alleen door jouw bepaalde keuze gaat je dat niet lukken meer. 100% completion is niet mogelijk nu.
Geplaatst: 26 september 201311 jaren comment_2084898 Jagen speel je inderdaad vrij door met Trevor de ? missies te doen. Alleen door jouw bepaalde keuze gaat je dat niet lukken meer. 100% completion is niet mogelijk nu. Worden de overige pak hem beet 10% niet gewoon bijgeschreven?
Geplaatst: 26 september 201311 jaren Auteur comment_2084949 Jagen speel je inderdaad vrij door met Trevor de ? missies te doen. Alleen door jouw bepaalde keuze gaat je dat niet lukken meer. 100% completion is niet mogelijk nu. Worden de overige pak hem beet 10% niet gewoon bijgeschreven? Das mooi rot dan.. :/
Geplaatst: 26 september 201311 jaren comment_2084972 Jagen speel je inderdaad vrij door met Trevor de ? missies te doen. Alleen door jouw bepaalde keuze gaat je dat niet lukken meer. 100% completion is niet mogelijk nu. Worden de overige pak hem beet 10% niet gewoon bijgeschreven? Ik had ergens op de engelse forums gelezen van niet, ik kan het mis hebben hoor. Lijkt mij wel logisch dat je niet 100% kunt halen als de bijhorende missies niet toegankelijk zijn
Geplaatst: 26 september 201311 jaren Auteur comment_2085061 Jagen speel je inderdaad vrij door met Trevor de ? missies te doen. Alleen door jouw bepaalde keuze gaat je dat niet lukken meer. 100% completion is niet mogelijk nu. Worden de overige pak hem beet 10% niet gewoon bijgeschreven? Ik had ergens op de engelse forums gelezen van niet, ik kan het mis hebben hoor. Lijkt mij wel logisch dat je niet 100% kunt halen als de bijhorende missies niet toegankelijk zijn Dus dat zou betekenen dat ik 40 uur voor niks heb gespeeld? En het nooit 100% kan uitspelen? Shit happens ._.
Geplaatst: 26 september 201311 jaren comment_2085065 Het scheelt, een playthrough als je de cutscenes skipt en vaart houdt, kost geen 40 uur meer. Ik heb in 2 avonden de storyline nogmaals uitgespeeld omdat ik ook de verkeerde keuzes had gemaakt.
Geplaatst: 26 september 201311 jaren comment_2085089 Oranje is Trevor Groen is Franklin Blauw is Michael. Voegt niet echt veel toe dit, maar nu weet je welke kleur bij welk karakter hoort :') Bewerkt: 26 september 201311 jaren door .Whoopdidoo.
Hoi,
Sinds zaterdag alle hoofdmissies gedaan, nog niet alle vraagteken dingen etc maar heb wel een paar vragen die hopelijk iemand kan beantwoorden
- Hoe kan ik de groene missies halen? Genaamd Hobbies and Pastimes
- Hoe kan ik de skydive punten op gebouwen vrijspelen (Op m'n kaart bij het pre-orderen staan die punten namelijk)
- Hoe kan ik de fitness vrijspelen? De bekende van GTA SA bij het strand (Smoke on the water)
- Hoe kan ik jagen? Zijn hier ook echt aanwijzingen voor met missies etc?
- Zijn er nog meer dingen die je moet vrijspelen? Zoja welke en hoe?
Bedankt alvast!!
PS: Heb Trevor vermoord op het einde, wist niet dat ze alle 3 konden blijven
Bewerkt: door Yoeerii