Geplaatst: 26 september 201311 jaren comment_2085076 Ik heb de collectors editie. Welke wapens heb ik meer die anderen niet hebben? En wat heb ik nog meer ingame wat anderen niet hebben behalve de garages en extra voertuigen. Bewerkt: 26 september 201311 jaren door Entiendo
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085545 Niet de blip vergeten Die krijg je niet via R* SC maar exclusief via 'n pre-order, al is dat ook niet geheel waar als je de post hierboven moet geloven.
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085550 Niet de blip vergeten Die krijg je niet via R* SC maar exclusief via 'n pre-order, al is dat ook niet geheel waar als je de post hierboven moet geloven. Waarschijnlijk heeft de desbetreffende winkel gewoon nog wat codes over, die verkopen ze dan nog aan mensen die nét wat later zijn met kopen.
Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085614 Exact. Winkels bestellen aantallen op de natte vinger, blijkbaar heeft het filiaal waar je de game kocht minder pre-orders gehad dan verwacht.
Ik heb de collectors editie.
Welke wapens heb ik meer die anderen niet hebben?
En wat heb ik nog meer ingame wat anderen niet hebben behalve de garages en extra voertuigen.
Bewerkt: door Entiendo