Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085212 Ik zou graag de militaire basis eens willen verkennen en 2 vliegtuigen stelen, is er een manier hier zonder wanted level te komen? Ik heb 7 pogingen gedaan om een jet te stellen maar het alarm gaat te snel af. Bewerkt: 27 september 201311 jaren door Davedavy
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085217 Ik kwam gisteren dit onderwerp tegen. Ik weet niet of je het al gezien hebt, maar misschien kun je het een keer proberen. http://www.gtaforum.nl/topic/128166-glitch-legerbasis-op-zonder-wanted-stars/ Ik ben na die tijd vergeten hoe je ook alweer een link in een tekst kan veranderen. :$
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085223 Er is nog een andere manier, namelijk met Trevor de hunting missie starten. (Strangers & Freaks missie) Ben even vergeten hoe 'ie heet, je vind hem om de hoek bij z'n savehouse in Sandy Shores. Zolang deze missie actief is kun je alle restricted areas betreden zonder een wanted level te krijgen.
Geplaatst: 27 september 201311 jaren Auteur comment_2085229 Die missie heb ik al gedaan, maar als ik gewoon naar hunting ga, misschiend dat het dan wel werkt.
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085398 Die missie heb ik al gedaan, maar als ik gewoon naar hunting ga, misschiend dat het dan wel werkt. In het menu kun je via Game>Missions (volgens mij) een specifieke missie herspelen.
Ik zou graag de militaire basis eens willen verkennen en 2 vliegtuigen stelen, is er een manier hier zonder wanted level te komen? Ik heb 7 pogingen gedaan om een jet te stellen maar het alarm gaat te snel af.
Bewerkt: door Davedavy