Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085374 Ik hoorde vandaag van een vriend van me dat er ergens in de bergen een geest blijkt te zijn.. Vandaar dat ik het op YouTube heb opgezocht en bij deze:
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085378 Cool! Dit moet ik gaan bekijken zodra ik thuis ben!
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085381 Oké, een geest die op een bepaald tijdstip verschijnt met een verhaal erachter en je moet uitkijken voor bergleeuwen? Dit is gewoon GTA en Oblivion in één. Hoe kan het dat ik dit spel nog niet gespeeld heb maar toch nog niet krankzinnig geworden ben?
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085389 dit is de vrouw van Jock Cranley (zie mijn sig). Jock heeft haar naar alle waarschijnlijkheid vermoord.
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085507 dit is de vrouw van Jock Cranley (zie mijn sig). Jock heeft haar naar alle waarschijnlijkheid vermoord. Idd, de hufter xdIk vind dit soort dingen best creepy tbfh... Ik zou zo hard schrikken als ik dat ding uit het niets, zonder het te verwachten, zou zien
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085513 Ik vind dit soort dingen best creepy tbfh... Ik zou zo hard schrikken als ik dat ding uit het niets, zonder het te verwachten, zou zien GTA en Slender Man in 1 (Als je weet wat Slender Man is (Horrospel))
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085538 Ik vind dit soort dingen best creepy tbfh... Ik zou zo hard schrikken als ik dat ding uit het niets, zonder het te verwachten, zou zien GTA en Slender Man in 1 (Als je weet wat Slender Man is (Horrospel)) Ja ik ken het... Gelukkig volgt deze creep je niet, maar van angst zou ik denken van wel en dan zou ik vast van de klif vallen Bewerkt: 29 september 201311 jaren door Goten21
Geplaatst: 27 september 201311 jaren comment_2085553 Ik vind dit soort dingen best creepy tbfh... Ik zou zo hard schrikken als ik dat ding uit het niets, zonder het te verwachten, zou zien GTA en Slender Man in 1 (Als je weet wat Slender Man is (Horrospel)) Ja ik ken het... Gelukkig volgt deze creep je, maar van angst zou ik denken van wel en dan zou ik vast van de klif vallen Goede redenatie! Het is mijzelf nog niet opgevallen, ik ga toch maar eens kijken dan!
Geplaatst: 29 september 201311 jaren comment_2086056 Ik vind dit soort dingen best creepy tbfh... Ik zou zo hard schrikken als ik dat ding uit het niets, zonder het te verwachten, zou zien GTA en Slender Man in 1 (Als je weet wat Slender Man is (Horrospel)) Ja ik ken het... Gelukkig volgt deze creep je, maar van angst zou ik denken van wel en dan zou ik vast van de klif vallen Goede redenatie! Het is mijzelf nog niet opgevallen, ik ga toch maar eens kijken dan! Oops, ik bedoelde *Gelukkig volgt deze creep je niet*
Geplaatst: 29 september 201311 jaren comment_2086387 Het is dat ik al wist van de ghost, Zou mezelf in de broek hebben gezeken als ik zonder dat ik het wist een berg op liep en een griezelig wijf zag.
Ik hoorde vandaag van een vriend van me dat er ergens in de bergen een geest blijkt te zijn.. Vandaar dat ik het op YouTube heb opgezocht en bij deze: