*MARCO* Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Ik had begrepen dat een aantal mensen niet snapten hoe ze een sreenshot op de forums kunnen zetten.Wel,dat zal ik hier uileggen(dus voor de mensen die nog niet wisten hoe je dit moet doen). Stap1:Als je denkt:Nu wil ik een screenshot nemen,dus als je bv. sanandreas aan het spelen bent etc. dan druk je op de knop: Print Sreen,de knop naast Scroll lock. Stap2:Nu moet je je screen shot opslaan,dus ga naar paint.Druk dan op rechter muis knop en daarna op plakken. Stap3:Nu moet je het opslaan dus ga naar bestand,daarna op opslaan als,verzin een leuke naam voor je screen shot en druk op Opslaan. Stap4:Nu is je sreen shot opgeslagen,nu moet je je screen shot hosten,dat kan je het best doen bij imageshack.Dus ga hier naar toe: Imageshack.us Stap5:Bij imageshack aangekomen, druk op bladeren,zoek je screen shot op,en druk op OK. Vervolgens druk je op host it.Nu moet je even wachten. Stap6:Klik op het plaatje wat je ziet:Dus je screen shot. Nu zie je je screen shot.Druk op rechter muis knop en ga naar eigenschappen. Nu moet je de URL kopie-eren,klik de URL aan met rechter muis knop en druk op kopie-eren.Nu heb je de URL van je screen shot. Stap7:Ga dus nu naar de forums,en ga ergens naar toe(bv.gta sanandreas general etc.).En in je bericht druk je op de knop: IMG,voer de URL in,dus druk op CTRL+v.En druk vervolgens op OK. Nu kan je je sreen shot op het forum laten zien. Hopelijk is het nu duidelijk voor de mensen die dit nog niet wisten. Zijn er nog vragen over dan stel je ze hier.
bjorn13 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 dit konden ze toch ook lezen in de helpdesk !!! B)
Recommended Posts