Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Leuke dingen om te doen

Heeft er iemand nog leuke dingen om te doen in GTA V? Nogal saai aangezien ik de storyline al uitgespeeld heb.. Iemand die nog leuke dingen weet te doen met vraagteken missies? Die heb ik nog niet allemaal gedaan namelijk. En anders nog wat andere dingen die leuk zijn? Laat het maar weten!

Featured Replies

De Strangers and Freaks missies unlocken zelf ook nog heel wat submissies. Onder ander basejumpen, jagen, bail bonds, space ship parts, letter scraps, etc.

De Strangers and Freaks missies unlocken zelf ook nog heel wat submissies. Onder ander basejumpen, jagen, bail bonds, space ship parts, letter scraps, etc.

Even uit interesse , worden de letter scraps met een missie vrijgespeeld? Want ik kan me niet herinneren dat ze ergens genoemd zijn terwijl ik er wel al een aantal heb.

Straat Races (Aanbevolen), Minigames, Strangers and Freaks en Rond Cruisen zijn de dingen waar ik nu mee bezig ben na ik de Story Line heb uitgespeeld en ik vermaak me uitstekend.

Ben vandaag nog een nieuwe activiteit tegengekomen: door de ondergrondse gangen racen (riool en metro/metro in aanbouw). Kan erg leuk zijn ;) Je kunt er zo vanaf de rivier die door de stad loopt inrijden

die random events die steeds blijven komen ook al heb je de game volledig uitgespeeld, dat is altijd toch een bezigheid om mensen te kunnen helpen onderweg

dat vind ik er wel goed aan

Even uit interesse , worden de letter scraps met een missie vrijgespeeld? Want ik kan me niet herinneren dat ze ergens genoemd zijn terwijl ik er wel al een aantal heb.

In het begin van het spel gaat het op de radio over de moord op Lenora Johnson en hoe een 'confession letter was ripped apart'