Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085696 bvb ik zit in een crew en ze willen een overval doen , met hoeveel kan je zo een overval doen en wat als er een overval in uw crew bezig is , kunnen die andere spelers dan ook een overval doen of is het wachten dan :s
Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085697 Het lijkt me dat zodra je in een wereld aan het freeroamen bent en ondertussen overvallen doet, dit niet per crew afhankelijk is en dat je ook gewoon meerdere overvallen tegelijk kunt doen. Niks is zeker, maar dit lijkt mij het meest waarschijnlijke.
Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085699 Vraag het aan joriz! Die heeft hem uitmogen proberen!
Geplaatst: 28 september 201311 jaren comment_2085710 Vraag het aan joriz! Die heeft hem uitmogen proberen! ... Dan verwijs ik je door naar Joriz zijn nieuwsbericht, over GTA: Online. Want verder zal hij waarschijnlijk niks over de gameplay zeggen, aangezien het nog maar paar dagen duurt..
bvb ik zit in een crew en ze willen een overval doen , met hoeveel kan je zo een overval doen
en wat als er een overval in uw crew bezig is , kunnen die andere spelers dan ook een overval doen of is het wachten dan :s