Jump to content

GTA V - Dickjokes (en andere sexuele grappen)

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 12.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2090794

Contributing

0_0.jpg

Edit:

Wat leuke dingetjes gevonden toen ik in de kapperzaak rondkeek.

0_0.jpg

''Shave foam'', oftewel scheerschuim. Het logo zou eigenlijk op een toef scheerschuim moeten lijken, maar heeft daarentegen meer weg van een drol.

0_0.jpg

''Liberty Cocks'', waarschijnlijk een voetbalclub uit Liberty City. Cocks is hier natuurlijk de grap en in combinatie met de haan (''Coq'' betekent haan in het Frans) kan dit een verwijzing zijn naar het merk Le Coq Sportif.

Bewerkt: door Cabyon

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2113499

Sorry voor de dubbelpost, maar dat was alweer op 24 oktober.

Toen ik net ''Meltdown'' bezocht in de bioscoop, de film van Michael ja, kwam ik op het eind toch wel een leuke verwijzing tegen. Op het eind bij de credits kom je ''Auralspex'' tegen. Als je dit uitspreekt valt het toch wel op dat het lijkt op ''oral sex'' wat, inderdaad, ''orale sex'' betekent.

aural_zps8ef72ba1.png

Ik heb het filmpje opgezocht op YouTube omdat ik met mijn Xbox geen dingen kan opnemen én je kan in de bioscoop geen foto's maken met Snapmatic. Klik hier voor deel 2 van ''Meltdown'' waar rond 5:30 de credits beginnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.