Geplaatst: 1 oktober 201311 jaren comment_2087114 Ik kan niet meer switchen tussen de personages na het spelen/proberen van GTA Olnine. Iemand dit zelfde probleem en kan iemand mij vertellen wat ik daar aan kan doen? Alvast bedankt!
Geplaatst: 1 oktober 201311 jaren comment_2087116 Had ik ook last van ja, kon op het laatst niet eens meer switchen, begrijp dat niet..
Geplaatst: 1 oktober 201311 jaren comment_2087152 Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan alleen nog met Michael spelen, switchen en missies lukt ook niet. Te voet op het gele missie 'cirkeltje' staan geeft geen effect. Rijd ik er met een auto naartoe, komt de auto op circa 10 meter ervan af stilstaan om vervolgens helemaal niks meer te doen. Ik kan niet uitstappen, gasgeven, achteruit rijden etc.
Geplaatst: 1 oktober 201311 jaren Auteur comment_2087292 Ik had de Xbox geïrriteerd afgesloten, en nu ik later opnieuw opstartte kan ik alles wel weer. Heel vreemd als je het mij vraagt
Ik kan niet meer switchen tussen de personages na het spelen/proberen van GTA Olnine. Iemand dit zelfde probleem en kan iemand mij vertellen wat ik daar aan kan doen? Alvast bedankt!