Geplaatst: 1 oktober 201311 jaren comment_2087227 Tijdens het laden van die verplichte job krijg ik een error. En daarna geeft hij nog een error en zit ik terug in V zelf... Help, help, help.
Geplaatst: 1 oktober 201311 jaren comment_2087237 Dit heeft zowat iedereen, ligt gewoon aan de servers.. Gewoon wachten totdat Rockstar het fixt..
Geplaatst: 1 oktober 201311 jaren comment_2087414 same , ik hoop dat ze het allemaal onder controle krijgen of gta gaat een flop worden online zie maar in der tijd met diablo 3 veel mensen zijn het spel verlaten door de eerste weken problemen met errors en niet kunnen inloggen maja is eerste dag dus afwachten maar en is hetgene dat ze gingen verwachten ,... en op de pagina van brawsaq via uw phone staat under maintenance Bewerkt: 1 oktober 201311 jaren door Variano
Geplaatst: 2 oktober 201311 jaren comment_2087478 Ik heb de eerste race wel gedaan, maar kom er net achter dat deze met mensen had moeten zijn. Ik heb 1 tegen 1 met Lamar gereden. Makkelijkste win die je kunt krijgen Jammer dat ik dan weer blijf steken bij het joinen van de eerst volgende missie..
Geplaatst: 2 oktober 201311 jaren comment_2087583 bij mij wil die 1e race niet eens laden hij blijfd maar laden laden laden
Geplaatst: 2 oktober 201311 jaren comment_2087642 Bij mij geeft hij al meteen aan het begin aan dat ie niet kan verbinden met de cloud servers
Geplaatst: 2 oktober 201311 jaren comment_2087739 Tijdens het laden van die verplichte job krijg ik een error. En daarna geeft hij nog een error en zit ik terug in V zelf... Help, help, help. Ik had dat in het begin ook maar na een paar keer proberen lukte het uiteindelijk wel. Gewoon een solo session starten, die tutorial doen en normaal moet het dan geen probleem zijn om te joinen in een wereld waar er wel anderen bij zijn.
Tijdens het laden van die verplichte job krijg ik een error. En daarna geeft hij nog een error en zit ik terug in V zelf...
Help, help, help.