Geplaatst: 2 oktober 201311 jaren comment_2087422 Toen ik 2de assassination missie gedaan had heb ik die 300% niet eerst debonair aandelen gekocht dan na missie de volle buit terugkocht dan die redwood aanderlen gekocht dan exact 2 dagen gewacht en ik zie niet dat hij op zijn normale waarde terug sprong nu gaat hij heel traag omhoog per 0.03 % of moet ik eerst even wachten voor dat ik die aandelen koop van redwood ? helpt saven in je huis . dan ga je acht uur vooruit maar ik zie dan dat het maar een half % tje gestegen is dus kweet niet of saven(slapen) helpt in zijn huis weet er iemand wat ik zou misgedaan hebben anders? Bewerkt: 2 oktober 201311 jaren door Variano
Geplaatst: 2 oktober 201311 jaren comment_2087435 Ik heb zelf toen niet gesaved in mijn huis. Ik ben gewoon verder gegaan met andere (side)missions en keek na een tijdje naar mijn aandelen om vervolgens te zien dat deze behoorlijk gestegen waren.
Toen ik 2de assassination missie gedaan had heb ik die 300% niet
eerst debonair aandelen gekocht
dan na missie de volle buit terugkocht
dan die redwood aanderlen gekocht
dan exact 2 dagen gewacht en ik zie niet dat hij op zijn normale waarde terug sprong
nu gaat hij heel traag omhoog per 0.03 %
of moet ik eerst even wachten voor dat ik die aandelen koop van redwood ?
helpt saven in je huis . dan ga je acht uur vooruit maar ik zie dan dat het maar een half % tje gestegen is
dus kweet niet of saven(slapen) helpt in zijn huis
weet er iemand wat ik zou misgedaan hebben anders?
Bewerkt: door Variano