Variano Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 (bewerkt) een nieuwsflash die ik gelezen heb op internet nieuwssite nu.nl www.nu.nl/games/3590677/bug-in-gta-online-maakt-singleplayer-gta-5-onspeelbaar.html jullie zijn allemaal gewaarschuwd Bug in GTA Online maakt singleplayer GTA 5 onspeelbaar Door een bug kunnen sommige mensen die het dinsdag verschenen GTA Online hebben gespeeld geen missies meer accepteren in de singleplayermodus van Grand Theft Auto 5 . Doordat er geen nieuwe missies geaccepteerd kunnen worden, kan er dus ook geen progressie worden gemaakt in de singleplayer. Als spelers na het optreden van de bug hun progressie hebben opgeslagen, is de bijbehorende savegame in ieder geval tijdelijk onbruikbaar geworden. Het is nog niet bekend of Rockstar dit kan oplossen via een update. De grootste problemen lijken zich voor te doen bij de Playstation 3-versie van GTA 5. Onder een bericht van Rockstar op zijn website stromen reacties binnen van PS3-spelers die GTA Online niet kunnen spelen of sindsdien problemen hebben met de singleplayer. Op beide platformen is GTA Online sinds de lancering gisteren beperkt speelbaar. Wanneer spelers hier wel toegang tot wisten te krijgen, lukte het hen vaak niet om hun progressie op te slaan of de eerste missie te spelen. Rockstar gaf eerder al aan dat de servers van GTA Online in het begin instabiel en overbelast zouden zijn. Overigens verscheen gisteren een update voor de singleplayermodus van de game. Deze zou onder andere de bug dat opgeslagen auto's plots verdwijnen moeten wegwerken. Bewerkt: 2 oktober 2013 door Variano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proliner Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Kopie Pasta (waar is je bronvermelding?)! Heb medelijden met Rockstar, ze doen zo hun best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 ik ga online spelen wachten tot problemen zijn opgelost , nu rustig aan de game 100% nog afwerken nu dat ik de story gedaan heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Nu ik dit zo lees ben ik blij dat ik er gister niet tussen kwam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ownage13 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Kopie Pasta (waar is je bronvermelding?)! Heb medelijden met Rockstar, ze doen zo hun best Aardappel kun je niet lezen? Staat er duidelijk bij. Ik heb geen medelijden met ze. Kansloos dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Kopie Pasta (waar is je bronvermelding?)! Heb medelijden met Rockstar, ze doen zo hun best Aardappel kun je niet lezen? Staat er duidelijk bij. Ik heb geen medelijden met ze. Kansloos dit. ownage je moet hem niet de schuld geven , nadat hij mij dat gezegd heeft heb ik dat bericht bewerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Vanavond nog maar eens proberen. Vooral frustrerend dat het mn vrienden wel lukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ownage13 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Kopie Pasta (waar is je bronvermelding?)! Heb medelijden met Rockstar, ze doen zo hun best Aardappel kun je niet lezen? Staat er duidelijk bij. Ik heb geen medelijden met ze. Kansloos dit. ownage je moet hem niet de schuld geven , nadat hij mij dat gezegd heeft heb ik dat bericht bewerkt Excuses dan aan Proliner. Heb nog gekeken of je bericht ge-edit was maar zag het niet. Ik was iig blij met je post, was nieuws voor mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 geen probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Kopie Pasta (waar is je bronvermelding?)! Heb medelijden met Rockstar, ze doen zo hun best Aardappel kun je niet lezen? Staat er duidelijk bij. Ik heb geen medelijden met ze. Kansloos dit. Wat zijn we weer aardig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Zullen we het allemaal even on-topic houden? Elkaar een aardappel noemen schieten we weinig mee op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.