October 3, 201312 yr telkens wanneer ik in gta online kom en ik kijk naar players telkens niemand online en probeer ik missies of racen te doen nooit een session dat beschikbaar is of iemand te zien op de map zo is het niet leuk om online te gaan spelen als je niets kan doen
telkens wanneer ik in gta online kom en ik kijk naar players telkens niemand online
en probeer ik missies of racen te doen nooit een session dat beschikbaar is of iemand te zien op de map
zo is het niet leuk om online te gaan spelen als je niets kan doen