savigoclan Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 (bewerkt) Hallo allemaal, Telkens als ik naar GTA 5 online ga en dan naar GO moet ik elke keer weer een nieuw persoon aanmaken en staat er alleen CONTINU... En als ik toch Online ga spelen zie ik links boven aan de zat er wat met de Cloud is. Wanneer word dit opgelost? Bewerkt: 3 oktober 2013 door savigoclan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beany Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik gok toch dat ze hun uiterste best doen om alles zo snel mogelijk werkend te krijgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
savigoclan Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Moet ik simpelweg wachten of het op een bepaalde tijdstip opnieuw doen? (en dat het opgeslagen blijft) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
savigoclan Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Want me neef kan wel gewoon Online spelen en alles word opgeslagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfame Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik heb het Zelfde probleem en wil/durf eigenlijk niet opnieuw 1 te maken omdat die ander dalijk dan weg is Pff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.