Lorenzo572 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik heb vannochtend dus een paar uur online gespeeld. ook een paar missies etc gedaan. Reputatie lvl van 9 ofzo. Nu wilde ik dus weer online gaan, is er niks meer van deze progressie te zien? Moet ik zelfs een heel nieuwe poppetje aanmaken? Hoe kan dit? groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfame Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Zelfde probleem wil ook graag weten hoe het kan .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lorenzo572 Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Dat de servers het nog niet goed doen kan ik begrijpen, dat je niet telkens kunt spelen. Maar dat de stats gereset worden vind ik toch wel erg vervelend, zeker omdat ik al een paar uur heb gespeeld.. en dan nu ook weer een nieuwe mannetje moet maken, en dat hele verhaal moet doorlopen etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Dude, ik had voor 3 euro een pack gekocht: And now it's gone... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lorenzo572 Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Naja 3 euro is nog niet zo bijzonder, vind het eerder zonde van de tijd die er is ingestoken.. Maar is er niks duidelijk over de reden van de reset? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 (bewerkt) Dat komt waarschijnlijk omdat de cloud niet beschikbaar is waar jouw character in opgeslagen is. Waarschijnlijk dus gewoon een kwestie van wachten tot de cloud weer beschikbaar is en dan zou je gewoon weer verder kunnen met je character. Ik heb dit probleem momenteel ook en heb het al vaker gehad, en bij mij kwam hij op rustige momenten van de dag (ochtend/middag) gewoon weer in mijn character lijst te staan want dan is de cloud meestal gewoon beschikbaar. Bewerkt: 3 oktober 2013 door TalkingPear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lorenzo572 Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Nou bedankt, dat is maar te hopen dan. Anders stelt Rockstar me wel flink teleur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lorenzo572 Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Nouja heb hem niet terug gekregen, moet dus gewoon verder met die character die ik daarna maar heb aangemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Waarschijnlijk omdat je nog steeds geen verbinding kan krijgen met de cloud servers, gewoon geduld hebben dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beany Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Waarschijnlijk toen je opstartte kreeg je de melding dat je wel online kon, maar dat alle progressie niet opgeslagen zou worden. Ik heb die melding ook gezien en na opnieuw opstarten was alles inderdaad weg. Maar dat had ik al gezien in die waarschuwing van te voren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GipsyLegendz Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Ze zegge ook dat je beter geen character moet maken op het slot van je verloren character anders ben je hem meschiens voor goed kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.