Hey,ik heb een dik probleem met GTA Online . Dus ik heb het gevraagd hier en de stappen gevolgd en ja,als ik het test heb ik mijn internet aan (wifi) volgens de PS3,dan wil ik m inschrijven dan zegt hij ga naar Instellingen en dan Systeem Update,dus dat proberen we! Eerst klik ik op internet maar dat werkt niet,dus waarom proberen we dat eronder niet op database ofzoiets,maar dat helpt ook niet veel,dus mijn vraag is: Wie kan er uitleggen hoe ik begin van opstarten tot GTA Online: Kortom,hoe doen jullie het met wifi?
Hey,ik heb een dik probleem met GTA Online
. Dus ik heb het gevraagd hier en de stappen gevolgd en ja,als ik het test heb ik mijn internet aan (wifi) volgens de PS3,dan wil ik m inschrijven dan zegt hij ga naar Instellingen en dan Systeem Update,dus dat proberen we! Eerst klik ik op internet maar dat werkt niet,dus waarom proberen we dat eronder niet op database ofzoiets,maar dat helpt ook niet veel,dus mijn vraag is: Wie kan er uitleggen hoe ik begin van opstarten tot GTA Online: Kortom,hoe doen jullie het met wifi?