1McBean1 Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Hey weet iemand hoe je een bank kan overvallen online want ik heb wel wat geld nodig ik hoop dat jullie snel reageren!!!!!!! :klap: :klap: Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Volgens mij kan dit (nog) niet. Je kan wel zon shop beroven voor geld of races doen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Je moet eerst een huis hebben met een planning room. Dan kan je heists plannen en misschien een bank overvallen Reageren
--Simon-- Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2013 Banken overvallen en al die heist gebeuren zit nog niet in de game, dat wordt later door Rockstar toegevoegd. Zit ook geen haast achter, dit is content voor hogere ranks, dus daar ben je sowieso niet aan toe. Met je uzi de bank binnen lopen gaat niet werken Reageren
1McBean1 Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Oke dankje dat word dus even sparen voor een huis Reageren
quincydonker Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Je moet eerst een huis hebben met een planning room. Dan kan je heists plannen en misschien een bank overvallen Zijn er verschillende huizen dan? I.v.m 'Planning room' Reageren
Killerkan Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 volgens mij kan je in elk huis een planning room hebben maar hoe groter het huis hoe groter naar alle waarschijnlijkheid je crew kan zijn dus hoe moeilijk je heist wordt als ik het goed heb begrepen van R* Reageren
WilsKracht Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 ik heb het duurste hus nu van 4 ton heeft wel zon kamer kan er alleen niks doen nog heb alwel die titan missie gedaan die was vet Reageren
BigbossJesse Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2013 Volgens mij heeft het te maken ook met hoger op ranken, neem aan hoe hoger op je komt, hoe meer dingen je zult kunnen doen? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 (bewerkt) Ik heb een huis van 335k en daar zit naast de deur wel een kamertje met pc's misschien dat dit de planning room is? Bewerkt: 30 oktober 2013 door tommie59 Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Hogere ranks weet ik nog zo net niet. Ik zit op level 22 en heb al meerdere keren SMS'jes van Lester gehad over het kopen van een "high-end apartment". Reageren
Anthoox Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 volgens mij kan je in elk huis een planning room hebben maar hoe groter het huis hoe groter naar alle waarschijnlijkheid je crew kan zijn dus hoe moeilijk je heist wordt als ik het goed heb begrepen van R* Je hebt niet in elk huis een planning room! Alleen in de High End apartments! Dit zijn merendeels de appartementen van $200.000 en meer! Overigens zal ik nog lang niet rekenen op Heists! Dit zal nog tenminste een maand duren! Ze willen eerst alles op orde hebben! ( Dus de rewards van 500k uitreiken, de exploits fixen en de cheaters aanpakken!) Bron: http://www.examiner.com/article/gta-online-heists-stimulus-package-and-more-dlc-release-dates-update-posted Reageren
Gast Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 (bewerkt) / Bewerkt: 19 februari 2020 door Gast Reageren
fizzzzle87 Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 volgens mij kan je in elk huis een planning room hebben maar hoe groter het huis hoe groter naar alle waarschijnlijkheid je crew kan zijn dus hoe moeilijk je heist wordt als ik het goed heb begrepen van R* Je hebt niet in elk huis een planning room! Alleen in de High End apartments! Dit zijn merendeels de appartementen van $200.000 en meer! Overigens zal ik nog lang niet rekenen op Heists! Dit zal nog tenminste een maand duren! Ze willen eerst alles op orde hebben! ( Dus de rewards van 500k uitreiken, de exploits fixen en de cheaters aanpakken!) Bron: http://www.examiner.com/article/gta-online-heists-stimulus-package-and-more-dlc-release-dates-update-posted Denk je echt dat ze de cheaters aanpakken? Dit word nooit gedaan joh, waarom denk je dat zoveel mensen het doen. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Mensen verwachten denk ik teveel van heists, natuurlijk wordt het leuk etc. maar ik verwacht niet dat je enorm veel geld voor gaat krijgen, misschien 100k per keer? zul je wel een hoop voor moeten doen.. Als je een miljoen per keer krijgt kun je alles binnen een paar overvallen kopen, dat wordt hem niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.