Geplaatst: 5 oktober 201311 jaren comment_2088706 Als je naar gta online gaat, zie ik geen bussen, trucks en trailers, vliegtuigen kun je niet pakken.... waarom is dat?
Geplaatst: 5 oktober 201311 jaren comment_2088714 Die komen latrer waarschijnlijk wel. Bewerkt: 5 oktober 201311 jaren door GTA5VehicleFreak
Geplaatst: 5 oktober 201311 jaren comment_2088762 Trucks en trailers zijn er wel, ik heb op de snelweg al namelijk trucks met aanhangers zien rijden. Of er bussen en vliegtuigen zijn weet ik niet zeker, maar het lijkt me logisch dat je gewoon in vliegtuigen kan vliegen aangezien je die kan kopen.
Geplaatst: 5 oktober 201311 jaren Auteur comment_2088826 Trucks en trailers zijn er wel, ik heb op de snelweg al namelijk trucks met aanhangers zien rijden. Of er bussen en vliegtuigen zijn weet ik niet zeker, maar het lijkt me logisch dat je gewoon in vliegtuigen kan vliegen aangezien je die kan kopen. ik zie niemand vliegen en op het vliegveld staan er 3 die niet open gaan
Als je naar gta online gaat,
zie ik geen bussen, trucks en trailers, vliegtuigen kun je niet pakken.... waarom is dat?