Geplaatst: 8 oktober 201311 jaren comment_2090015 Simpele vraag, ik heb vrienden met xbox, ps2 & pc. Kunnen wij online met elkaar spelen of dient men allen op 1 gelijke console te spelen? Kan het niet echt ergens terug vinden. Nou ben ik ook een dweeb wat zoeken betreft...
Geplaatst: 8 oktober 201311 jaren comment_2090019 Ik weet niet op welke spel je precies doelt, maar geen enkele GTA heeft tot dusver de mogelijkheid gehad tot cross-platform spelen. PC gamers zouden ook zwaar in het voordeel zijn omdat richten over het algemeen preciezer werkt op de PC.
Geplaatst: 8 oktober 201311 jaren comment_2090036 GTA5 in First-Person op de PC (of welk platform dan ook) zou echt koning zijn!!
Geplaatst: 8 oktober 201311 jaren comment_2090045 Simpele vraag, ik heb vrienden met xbox, ps2 & pc. Kunnen wij online met elkaar spelen of dient men allen op 1 gelijke console te spelen? Kan het niet echt ergens terug vinden. Nou ben ik ook een dweeb wat zoeken betreft... Nee dit kan niet, maar GTA V op de PS2? Ik denk dat je de PS3 bedoelt?
Simpele vraag, ik heb vrienden met xbox, ps2 & pc. Kunnen wij online met elkaar spelen of dient men allen op 1 gelijke console te spelen? Kan het niet echt ergens terug vinden. Nou ben ik ook een dweeb wat zoeken betreft...