Jump to content
Geplaatst:
comment_2090148

unnamed11111.png

(Klik op de afbeelding om op de site van Netflix te geraken)

Netflix is een Amerikaans bedrijf dat in Noord- en Zuid-Amerika, maar ook in onder meer Nederland, een abonnement aanbiedt voor streamingvideo on demand via internet, met de mogelijkheid van pauzeren en vooruit- en terugspoelen. Het aanbod bestaat uit films en tv-series. (bron: Wikipedia)

Je kan zelf bepalen welke aflevering je kijkt, welke serie (als die beschikbaar is). En ook wanneer je de serie bekijkt; kijk je elke dag of kijk je liever een keer in de week? Het is eigenlijk tv-kijken maar zelf bepalen welke serie er nu komt en welke aflevering er nu komt. Je kan Netflix overigens ook bereiken via een PS3/ XBOX360 systeem.

Als je er aanmeldt, krijg je de eerste maand gratis, dus kan je het proberen voor nop.

Wie gebruikt dit? Ik gebruik het sinds gisteren, om onder andere Dr. Who te bekijken. En het bevalt me erg goed.

Bewerkt: door Dipsie8

• Reacties 61
  • Bezichtigingen 64.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2428209
4 minuten geleden, aron24 zei:

Jup, moet zeggen dat ik er wel helemaal uit was. Andere 4 seizoenen wel snel achter mekaar gezien, maar hier zat meer dan een jaar tussen. Zonde wel :( 

Achja, gelukkig staat seizoen 5 sinds 30 mei erop! :)

Geplaatst:
comment_2428244
14 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Ik vind het ook maar lastig om verschillende series over de jaren heen door mekaar te volgen. En het zijn er zoveel die op zijn minst de moeite waard zijn.. :-(

Prioriteiten stellen!!!

Geplaatst:
comment_2428465

Zit nu echt te crawlen bij HoC seizoen 4.. heeft echt een haat/liefde factor bij mij. Een kant wil niet doorkijken en verafschuwt de huidige gekozen richting maar aan de andere kant is het allemaal wel sappig genoeg om te bingewatchen. Zucht.

Geplaatst:
comment_2428480
4 uur geleden, Cabyon zei:

Zit nu echt te crawlen bij HoC seizoen 4.. heeft echt een haat/liefde factor bij mij. Een kant wil niet doorkijken en verafschuwt de huidige gekozen richting maar aan de andere kant is het allemaal wel sappig genoeg om te bingewatchen. Zucht.

Seizoen 5 zal je leuker gaan vinden.

Bewerkt: door Votair
Taalfout

Geplaatst:
comment_2428505
9 uur geleden, Cabyon zei:

Ik heb zo'n beetje hetzelfde bij The Walking Dead Season 6. Ik vind de serie sinds seizoen 4 al sterk achteruit gaan, en vooral de dialogen zijn soms tenenkrullend. :7

Maar om de een of andere reden kan ik niet stoppen met kijken. Sinds ik The Last of Us gespeeld heb, hou ik wel van het post-apocalytic survival genre. Nu maar hopen dat de serie toch wel terug wat beter wordt, maar ik vrees ervoor. Het begint al heel sterk als uitmelkerij te voelen waar kwaliteit niet meer van tel is.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2428947
Op 11-6-2017 om 22:33, Platypus zei:

Ik heb zo'n beetje hetzelfde bij The Walking Dead Season 6. Ik vind de serie sinds seizoen 4 al sterk achteruit gaan, en vooral de dialogen zijn soms tenenkrullend. :7

Maar om de een of andere reden kan ik niet stoppen met kijken. Sinds ik The Last of Us gespeeld heb, hou ik wel van het post-apocalytic survival genre. Nu maar hopen dat de serie toch wel terug wat beter wordt, maar ik vrees ervoor. Het begint al heel sterk als uitmelkerij te voelen waar kwaliteit niet meer van tel is.

Als je seizoen 6 al erg vind kan je beter niet aan seizoen 7 beginnen. Als je van de 16 afleveringen de eerste, de laatste en de 10de (?) kijkt weet je wat er dit seizoen is gebeurt. Alle andere afleveringen waren slaapwekkend tot en met. Veel dialoog, weinig actie. Veel nuttleloze afleveringen,... Zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan.

Ik hoop dat ze zich herpakken met seizoen 8.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2431437

Ik moet binnenkort onder het mes en dan een aantal dagen (tot 2 weken) verplicht stil liggen. Slapen zal op den duur ook wel ophouden, dus Netflix... iemand idee voor serie? Ik houd wel van actie, maar het moet wel gelijk gaan lopen. Ik moet gelijk geboeid zijn. House of Cards duurt me te lang om me aan te trekken bijvoorbeeld. Al heb ik dan natuurlijk genoeg tijd dus iets meer geduld. :7 

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.