Jump to content
Geplaatst:
comment_2090148

unnamed11111.png

(Klik op de afbeelding om op de site van Netflix te geraken)

Netflix is een Amerikaans bedrijf dat in Noord- en Zuid-Amerika, maar ook in onder meer Nederland, een abonnement aanbiedt voor streamingvideo on demand via internet, met de mogelijkheid van pauzeren en vooruit- en terugspoelen. Het aanbod bestaat uit films en tv-series. (bron: Wikipedia)

Je kan zelf bepalen welke aflevering je kijkt, welke serie (als die beschikbaar is). En ook wanneer je de serie bekijkt; kijk je elke dag of kijk je liever een keer in de week? Het is eigenlijk tv-kijken maar zelf bepalen welke serie er nu komt en welke aflevering er nu komt. Je kan Netflix overigens ook bereiken via een PS3/ XBOX360 systeem.

Als je er aanmeldt, krijg je de eerste maand gratis, dus kan je het proberen voor nop.

Wie gebruikt dit? Ik gebruik het sinds gisteren, om onder andere Dr. Who te bekijken. En het bevalt me erg goed.

Bewerkt: door Dipsie8

• Reacties 61
  • Bezichtigingen 64.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2458002

Ik heb Prison Break destijds een paar keer op tv gezien. Hij staat nu al lang op Netflix en vrienden hebben al meerdere keren aangeraden om de serie helemaal te gaan kijken. Maar ik ben er nooit zo'n fan van om oude series (met veel seizoenen) te kijken. Heeft iemand de serie ook al op Netflix gezien, en wat vond jij ervan, is het de moeite om alle seizoenen te kijken? :P 

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.