Jump to content
Geplaatst:
comment_2091005

Nu GTA: Online uit is werkt het platform als goede basis voor iets wat in de toekomst nog vele updates gaat krijgen. Hiervoor is de input van ons GTA-fans gevraagd. Kortom wat ontbreekt er volgens jou nog in Grand Theft Auto: Online? Kan er iets beter? Is er iets uit een klassieke maffia film wat jij graag in GTA: Online ziet?

Vertel je ideeën en wellicht zit het in de toekomst in GTA: Online smile3.gif

Updates uit het verleden in GTA Online

The Content Creator

Met de content creator kan je met behulp van tools je eigen Deathmatches en races in elkaar klikken.

The Beach Bum Pack

Vier nieuwe ongelofelijke strandvoertuigen, meer dan 300 items aan vrijetijdskleding en twee nieuwe (niet) relaxte wapens.

Capture the Flag

GTA Online’s verrsie van een klassieke Capture the Flag-mode. Tevens de mogelijkheid om zelf je eigen capture de flag in elkaar te klikken via de Content Creator.

Nederlandse parachute

Rockstar Games had een nieuwe serie parachutetassen uitgebracht met daarop vlaggen van de wereld. De Nederlandse vlag ontbrak echter. Mede dankzij een petitie van deze site is hij er toch ingekomen. smile3.gif

Bekijk een volledige lijst van GTA Online updates op WikiGTA

Geplande updates voor GTA Online

Rockstar Games heeft nu ieder geval al de volgende gratis updates gepland:

Heists

De bankovervallen komen er ook voor online aan. Samen met je vrienden kan je een complete bankoverval net zo als in GTA5 plannen en uitvoeren.

Reeds geposte suggesties van leden van GTAGames.nl

Hieronder een greep uit de meest genoemde en opvallende suggesties voor Grand Theft Auto Online. Heb je ook een idee deel het dan door te reageren.

• Echte huizen, en niet van die appartementen. Van kleine ghetto huisjes, tot grote villa's.
  • Meerdere properties (huizen/garages) tegelijk kunnen bezitten
  • Taxi's. Jezelf laten vervoeren zonder dat je dat hele eind hoeft te rijden
  • Crew embleem als tatoeage.
  • Huisdieren (Chop als eigen online hond)
  • Meer opties voor het muten en horen van spelers via voice chat

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 506
  • Bezichtigingen 61.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2178951

ik vraag me eigenlijk af hoeveel geld een heist missie zal opleveren , het zal vast niet meer zijn dan een rooftop rumble of een potshot , max mss 30 duizend maar meer ook niet , dit in verband met dat ze anders geen cash verdienen aan hun shark cards .. wat denken jullie ?

Geplaatst:
comment_2178952

ik vraag me eigenlijk af hoeveel geld een heist missie zal opleveren , het zal vast niet meer zijn dan een rooftop rumble of een potshot , max mss 30 duizend maar meer ook niet , dit in verband met dat ze anders geen cash verdienen aan hun shark cards .. wat denken jullie ?

ik denk dat je ongeveer 10k per meegespeelde persoon krijgt. De personen die het meest hebben gekild krijgen ook het meest. Eerlijk zat voor mensen die tijdens de heist gewoon doodleuk buiten over straat lopen. Ik denk dat 1 heist gauw 40k kan opbrengen

Bewerkt: door TheDutchWesley

Geplaatst:
comment_2178977

Volgens mij stond er hier ergens op het forum dat R* had bekendgemaakt dat de heists zo rond de $80.000 zouden opleveren ofzo, maar ik kan ook fout zitten hoor..

EDIT: Ik heb de link gevonden: http://www.gtaforum....age__hl__heists

R* had het blijkbaar dus niet bekendgemaakt, maar het is zullen we maar zeggen een soort van gelekt, maar of het ook waar is is een ander verhaal.

Bewerkt: door Hano_2000

Geplaatst:
comment_2179067

Heb een filmpje gezien waardoor mensen met een modded dns code al de heists konden spelen. Leverde ze 130k op.

Die personen moeten ze gelijk oppakken in deze tijden van crisis in LS. Hoe kunnen ze al heists spelen en uberhaupt jobs spelen als je een DNS gebruikt die helemaal niet van hun zijn? Laat staan 'legaal' geld eraan verdienen.

Geplaatst:
comment_2179213

Ik mis de mogelijkheid om emergency vehicles (ambulance, politie auto) op te kunnen slaan in mijn garage. Dit zou role-play veel makkelijker maken. Daarnaast zouden dieren (honden, herten) in GTA:Online ook een prachtige toevoeging zijn. Zorgt voor een wat meer levende atmosfeer. Ten slotte vond ik racen in GTA:Online niet leuk omdat iedereen als een soort botsauto's in elkaar beukt. Gelukkig komt er binnekort een update die het mogelijk maakt om te racen zonder contact te maken met andere auto's.

Geplaatst:
comment_2182116
Daarnaast zouden dieren (honden, herten) in GTA:Online ook een prachtige toevoeging zijn. Zorgt voor een wat meer levende atmosfeer.

Dit mis ik ook, niet zozeer de honden maar wel de herten, het lijkt mij namelijk best leuk om met een paar man te jagen.

Wat ik voornamelijk mis of wat ik jammer vind, is dat alles veel kost maar dat de verdiensten (niet meer) redelijk op peil zijn.

Ik kan mij nog herinneren dat ik gigantisch veel potshot heb gedaan om te sparen voor een Enus Super Diamond, opzicht zou 2x de verdiensten beter zijn.

En ik mis de Blimp online, het zou ook een leuke toevoeging zijn, vooral omdat je er gewoon op kan staan en dus eigenlijk 16 man in eens kunt vervoeren.

Geplaatst:
comment_2182129

wat ik mis in gta 5 online: Sex en youtube in je auto en inbreken in huizen

wattefack waarom wil je sex in GTA V? er is al een missie waar het open en bloot 'gebeurt'.

En waarom zou je Youtube willen? je kan al een app op PS3 hebben en anders bestaat er ook nog normaal internet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.