Jump to content
Geplaatst:
comment_2091005

Nu GTA: Online uit is werkt het platform als goede basis voor iets wat in de toekomst nog vele updates gaat krijgen. Hiervoor is de input van ons GTA-fans gevraagd. Kortom wat ontbreekt er volgens jou nog in Grand Theft Auto: Online? Kan er iets beter? Is er iets uit een klassieke maffia film wat jij graag in GTA: Online ziet?

Vertel je ideeën en wellicht zit het in de toekomst in GTA: Online smile3.gif

Updates uit het verleden in GTA Online

The Content Creator

Met de content creator kan je met behulp van tools je eigen Deathmatches en races in elkaar klikken.

The Beach Bum Pack

Vier nieuwe ongelofelijke strandvoertuigen, meer dan 300 items aan vrijetijdskleding en twee nieuwe (niet) relaxte wapens.

Capture the Flag

GTA Online’s verrsie van een klassieke Capture the Flag-mode. Tevens de mogelijkheid om zelf je eigen capture de flag in elkaar te klikken via de Content Creator.

Nederlandse parachute

Rockstar Games had een nieuwe serie parachutetassen uitgebracht met daarop vlaggen van de wereld. De Nederlandse vlag ontbrak echter. Mede dankzij een petitie van deze site is hij er toch ingekomen. smile3.gif

Bekijk een volledige lijst van GTA Online updates op WikiGTA

Geplande updates voor GTA Online

Rockstar Games heeft nu ieder geval al de volgende gratis updates gepland:

Heists

De bankovervallen komen er ook voor online aan. Samen met je vrienden kan je een complete bankoverval net zo als in GTA5 plannen en uitvoeren.

Reeds geposte suggesties van leden van GTAGames.nl

Hieronder een greep uit de meest genoemde en opvallende suggesties voor Grand Theft Auto Online. Heb je ook een idee deel het dan door te reageren.

• Echte huizen, en niet van die appartementen. Van kleine ghetto huisjes, tot grote villa's.
  • Meerdere properties (huizen/garages) tegelijk kunnen bezitten
  • Taxi's. Jezelf laten vervoeren zonder dat je dat hele eind hoeft te rijden
  • Crew embleem als tatoeage.
  • Huisdieren (Chop als eigen online hond)
  • Meer opties voor het muten en horen van spelers via voice chat

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 506
  • Bezichtigingen 61.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2257964

- Dieren zoals in de story-mode, ben benieuwd waarom ze die niet in online (ps4 & xbox one) hebben gestopt. Lijkt me sterk dat de nieuwe consoles dat niet aankunnen.

- vrachtwagens met trailers zoals in de story-mode. Kan zijn dat ik ze over het hoofd heb gezien, Ik ben wel vrachwagens tegengekomen, maar die hebben geen trailers.

- Zoal hierboven vermeld, bedrijven die je kunt kopen heeft wel iets extra's. Kun je alle kanten mee op. Dat je een vast bedrag krijgt in de zoveel tijd, dat eventueel jou winkels overvallen kunnen worden waardoor je extra schade hebt? etc etc.

- De interieur van je eigen huis kunnen bepalen.

- Vinyls zou het tuning-gedeelte wel meer afmaken, eeuwige creativiteit.

Geplaatst:
comment_2258447

Ik mis eigenlijk het verkopen van vliegtuigen/helikopters. Net zoals auto's kun je deze verkopen, maar bij vliegtuigen/helikopters kan dat niet. En dan bedoel ik niet het verkopen van gestolen vliegtuigen/helikopters, maar die je reeds hebt aangeschaft.

En wat ik ook zeer zou waarderen is 'seizoensthema`s', denk hierbij aan bladeren op de weg in de herfst, sneeuw in december, etc. etc.

Geplaatst:
comment_2258616

Ik mis ook een optie om als je missies speelt, om dan missies te kunnen blijven spelen en geen opties krijgt zoals races & deathmatches als je dat niet zoekt. Als je dan iedere keer moet terugkeren omdat de missies die er tussen staan niet goed zijn (bijv. omdat je dan tegen je teamleden moet spelen) dan moet je eerst terugkeren naar freemode en daarna weer een nieuwe missie zoeken. Kost toch weer 5 minuten..

Geplaatst:
comment_2258708

Ik mis ook een optie om als je missies speelt, om dan missies te kunnen blijven spelen en geen opties krijgt zoals races & deathmatches als je dat niet zoekt. Als je dan iedere keer moet terugkeren omdat de missies die er tussen staan niet goed zijn (bijv. omdat je dan tegen je teamleden moet spelen) dan moet je eerst terugkeren naar freemode en daarna weer een nieuwe missie zoeken. Kost toch weer 5 minuten..

:o 5 kostbare minuten van je tijd verloren :( ! Je kan toch ook gewoon replay doen bij keuze andere missies?
Geplaatst:
comment_2258709
:o 5 kostbare minuten van je tijd verloren :( ! Je kan toch ook gewoon replay doen bij keuze andere missies?

maak gewooon een playlist ofzo

Geplaatst:
comment_2258717

IK heb er geen probleem mee he mert17 :) die " 5 kostbare minuten van je tijd verloren :( ) was ironisch op hmmpff !
Geplaatst:
comment_2258720

nee gewoon playlist met 10 missies of 20 zelfde missies

zoals ik doe criminal record 50 keer playlist soms om LS dingen te unlokken

en elburo heist is zonder wapens snel aleen die auto naar domme simeon brengen doe ik 20 keer playlist

Geplaatst:
comment_2258730

je kunt buiten coveted pothot crystal clear 2+3 factory closure en een paar andere versus missies geen contact missies in een playlist zetten toch, of is dat wel mogelijk nu op new gen?

Geplaatst:
comment_2258922

Replay wordt altijd geblokkeerd als je een leuke/goeie missie voltooid hebt. Dan moet je een ander zoeken van degene die je aangeboden krijgt, 95% daarvan zoek ik op dat moment niet.

Is enorm vervelend als je een missie speelt van 5 minuten, 5 minuten moet wachten om weer een nieuwe missie te kunnen spelen.

is dan mijn probleem opgelost? En wat zijn zowel goeie missies ?

Geplaatst:
comment_2258934

In een playlist kunnen alleen versus missies gezet worden. Als er geen missies in het keuze menu staan moet je gewoon even refresh aan klikken en anders moet je ff in het start menu kijken bij jobs ;)

Geplaatst:
comment_2259223

Wat ik nog mis zijn mensen die tevreden zijn met wat ze hebben en niet blijven zeuren om meer ...

Ik denk dat iedereen meer dan tevreden is met gta V, een geweldige game zonder enige twijfel mijn favoriet van 2013 en 2014. Maar extra dingen, of dingen die beter kunnen zijn altijd mooi meegenomen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2263054

Een SR-71 blackbird zou wel leuk zijn. En ik mis de Brown thunder.

Misschien zou een roadtrain ook leuk zijn; drie trailers achter een truck.

En een hele grote graafmachine; er is immers wel een dumptruck. . .

Maar het is zeker niet dat ik ontevreden ben over GTA V.

Ik kan me er uren mee vermaken.

Oh, een passagiers vliegtuig kunnen vliegen bij Online.

Kan wel bij GTA storymode, maar niet Online.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.