Jump to content
Geplaatst:
comment_2091005

Nu GTA: Online uit is werkt het platform als goede basis voor iets wat in de toekomst nog vele updates gaat krijgen. Hiervoor is de input van ons GTA-fans gevraagd. Kortom wat ontbreekt er volgens jou nog in Grand Theft Auto: Online? Kan er iets beter? Is er iets uit een klassieke maffia film wat jij graag in GTA: Online ziet?

Vertel je ideeën en wellicht zit het in de toekomst in GTA: Online smile3.gif

Updates uit het verleden in GTA Online

The Content Creator

Met de content creator kan je met behulp van tools je eigen Deathmatches en races in elkaar klikken.

The Beach Bum Pack

Vier nieuwe ongelofelijke strandvoertuigen, meer dan 300 items aan vrijetijdskleding en twee nieuwe (niet) relaxte wapens.

Capture the Flag

GTA Online’s verrsie van een klassieke Capture the Flag-mode. Tevens de mogelijkheid om zelf je eigen capture de flag in elkaar te klikken via de Content Creator.

Nederlandse parachute

Rockstar Games had een nieuwe serie parachutetassen uitgebracht met daarop vlaggen van de wereld. De Nederlandse vlag ontbrak echter. Mede dankzij een petitie van deze site is hij er toch ingekomen. smile3.gif

Bekijk een volledige lijst van GTA Online updates op WikiGTA

Geplande updates voor GTA Online

Rockstar Games heeft nu ieder geval al de volgende gratis updates gepland:

Heists

De bankovervallen komen er ook voor online aan. Samen met je vrienden kan je een complete bankoverval net zo als in GTA5 plannen en uitvoeren.

Reeds geposte suggesties van leden van GTAGames.nl

Hieronder een greep uit de meest genoemde en opvallende suggesties voor Grand Theft Auto Online. Heb je ook een idee deel het dan door te reageren.

• Echte huizen, en niet van die appartementen. Van kleine ghetto huisjes, tot grote villa's.
  • Meerdere properties (huizen/garages) tegelijk kunnen bezitten
  • Taxi's. Jezelf laten vervoeren zonder dat je dat hele eind hoeft te rijden
  • Crew embleem als tatoeage.
  • Huisdieren (Chop als eigen online hond)
  • Meer opties voor het muten en horen van spelers via voice chat

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 506
  • Bezichtigingen 61.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2369682

De mogelijkheid om pas te betalen voor het tunen van auto's op het moment dat je de LSC uitrijdt. Het is veel handiger om in één keer de hele meuk te betalen voor het geval dat je twijfelt over een bepaalde kleur of bepaalde wielen die achteraf gezien toch niet bij je auto passen.

Geplaatst:
comment_2370651

De mogelijkheid om pas te betalen voor het tunen van auto's op het moment dat je de LSC uitrijdt. Het is veel handiger om in één keer de hele meuk te betalen voor het geval dat je twijfelt over een bepaalde kleur of bepaalde wielen die achteraf gezien toch niet bij je auto passen.

Dit is ook in Need for Speed Carbon. Super handig inderdaad. Dan maak je je auto gewoon zoals je hem wilt hebben maar dan kom je er achter dat je wat geld tekort komt. Dan krijg je een checklist om dingen te delete. Dit zou wel handig zijn geweest inderdaad. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2374772

Beetje fatsoenlijke dingen voor de R* Editor. Eigenlijk de beste mods voor de PC qua editing (actors, fatsoenlijek scene creator etc.) geconvert naar de PS$/Xbox

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2385367

Ik mis nogal het feit dat Rockstar Games ontzettend weinig controleert in GTA Online sessies. Het zou veel beter zijn van hun dat hun paar honderd moderators aanstellen die dagelijks online zijn die mensen gewoon uit een sessie kunnen kicken of verbannen bij slecht gedrag of modding. Dat wordt namelijk nu niet gedaan, en als je nu mensen probeert te rapporteren voor modding in GTA Online wordt je meestal gehackt. Wat niet echt heel erg fijn is..

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2392173

Weet je wat chil zou zijn, als je die invite-only sessies een beetje kon tweaken naar je eigen voorkeuren. Voorbeeld is AI/NPC's helemaal laten verdwijnen om zo je eigen speelveld te verbeteren.

Sowieso zou een non-ranked invite-only sessie mooi zijn. Dat je dan ook kan cheaten en shit kan spawnen etc.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2394916

Wat ik mis is de logica van Grand Theft Auto kijk de titel

En dan kan je maximaal 8 per 24 uur real life verkopen wat een onzin

Je zou ze aan de lopende band moeten kunnen noem het anders grand theft heist :puh:

vind dat echt raar wat vinden jullie

Geplaatst:
comment_2395289

* Los Santos customs mag van mij wel wat uitgebreider zijn.

Meer tune opties om je wagen echt UNIEK te maken.

* huizen / overige gebouwen openbaar maken. Dus de mogelijkheid om binnen te treden. (bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om met een lift naar de top van mazebank te komen)

* mogelijkheid om een job aan te nemen bij de politie. (zoals de politie mod voor singleplayer, maar dan integreren in de multiplayer) Ook brandweer jobs / ambulance jobs.

* meer props voor creator beschikbaar maken

* Natuurrampen integreren (tornado's / zandstormen / tsunami's)

* mogelijkheid om naar north yankton te gaan door middel van los santos airport.

* beter overval systeem in open lobbies. door middel van bewapende banken met betere rewards dan de normale winkeltjes die je kunt overvallen.

* Ik wil politie zoals in red dead redemption. GEEN GETUIGEN -> GEEN MISDAAD!

Dit is nog maar een kleine greep van wat ik wil :puh: maar deze punten schoten me even te binnen.

• 7 maanden later...
Geplaatst:
comment_2418110

Ik zat even dit topic door te lezen en ik merkte op dat sommige dingen die werden gemist nu wel zijn gekomen. Bas wou bijvoorbeeld de mogelijkheid hebben om een bedrijf te kopen en daarmee geld te verdienen en nu hebben we updates gehad waardoor we een heel bedrijf kunnen hebben. GameKapitein kan nu zijn auto tunen in een aparte garage in plaats van Los Santos Customs, en de Tampa, Blista Compact, Stallion en Dukes die Kevin mist in Grand Theft Auto Online zijn ook uitgekomen op de huidige generatie consoles. Ik ben benieuwd als Rockstar Games nog meer dingen gaan toevoegen die mensen graag willen hebben op het forum. :)

Geplaatst:
comment_2418168

Ik zat even dit topic door te lezen en ik merkte op dat sommige dingen die werden gemist nu wel zijn gekomen. Bas wou bijvoorbeeld de mogelijkheid hebben om een bedrijf te kopen en daarmee geld te verdienen en nu hebben we updates gehad waardoor we een heel bedrijf kunnen hebben. GameKapitein kan nu zijn auto tunen in een aparte garage in plaats van Los Santos Customs, en de Tampa, Blista Compact, Stallion en Dukes die Kevin mist in Grand Theft Auto Online zijn ook uitgekomen op de huidige generatie consoles. Ik ben benieuwd als Rockstar Games nog meer dingen gaan toevoegen die mensen graag willen hebben op het forum. smile3.gif

:dans: :dans: :dans:

In dat geval, als deze topic toch onze wensen vervuld :puh:

Ik zou graag een Cops and Robbers mode willen hebben voor in gta online. Dat online spelers ook bij de politie kunnen om wanted mensen te jagen en missies. Ook graag uniformen zowel politie uniformen als undercover. En undercover politieauto's kunnen kopen en tunen :D :D :D

Natuurlijk ook wat extra missies, voertuigen en kleding voor de boefjes :)

Bewerkt: door GTAKevin023

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.