Jump to content
Geplaatst:
comment_182116

zeg hier wat je lievelingsauto is in San Andreas en waarom dat die auto is.

mijn lievelingsauto is de Glendale en de Rancher

omdat: de Glendale is een mooie auto en rijd fijn en gaat ook best snel

de Rancher is ook fijn omdat ie best snel is een fijne besturing heeft

• Reacties 302
  • Bezichtigingen 14.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_301997

Ik vind de Turismo keitof. Alleen spijtig dat ik hem bijna nooit zie! Hij is zo cool want hij heeft een spoiler, hij rijdt supersnel, hij is mooi en hij heeft zo een speciale brede uitlaat! Ik vind de Monster ook wel tof, want je kunt zo over alle auto's rijden. Alleen spijtig dat hij zo snel omslaat, maar dat zal wel aan mij liggen.

PS: Als er iemand een plaats weet waar de Turismo staat, mag je dat zeker zeggen!

Geplaatst:
comment_302132

@sammieboy: als je een auto veel wil zien hoef je aleen dit te doen: je gaat naar de gta map en dan data (C:program files/ rockstargames/gtasanandreas/data/) dan ga je naar "cargrp" daar zie je allemaal gegevens staan wie in welke auto rijd, dan ga je naar (weet ik 90% zeker) gang 2, daar staan wat auto's delete ze allemaal en vervang ze door turismo(of wat jij leuk vind) nu rijden alle griove strt ventje in een turismo.

P.S. mijn fovo is de camper omdat het een hippiebusje is (hoewel ik hem wel zwaar gemod heb en hij dus ook nog chill rijd)

EDIT: srry alsje een play station hebt, maar dan kunnen andere mensen dr alsnog wat aanhebben

Bewerkt: door moonbeam

Geplaatst:
comment_305229

Mijn vernieuwde DUMPER (zie plaatjes); Hiermee wals je zo over hekken en huizen heen (en lijken tanks blikjes) en heel belangrijk: HIJ GAAT HARD (ongeveer net zo hard als een infermus).

post-31336-1136551087.jpg

post-31336-1136551111.jpg

Bewerkt: door ifc3

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.