Mafcase Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 (bewerkt) Als in de titel ik zit op 17/20 van de Strangers & freak missions en ik mis er dus een paar die ik niet kan vinden >> ( heb de story mode wel uitgespeeld ) mis nog - Dreyfuss A Starlet in Vinewood Epsilon Seeking the Truth Accepting the Truth Assuming the Truth Chasing the Truth Bearing the Truth Delivering the Truth Excercising the Truth Unknowing the Truth dom Uncalculated Risk The last one de Abigail missions krijg je pas na het kopen van Sonar docks zag ik zojuist op youtube ?! Tevens had ik nog een Bug dat mijn minimap verdwenen is na de laatste update iemand suggesties ?? Bewerkt: 12 oktober 2013 door Mafcase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 De Dreyfuss missie krijg je wanneer je alle Letter Scraps hebt verzameld. De Epsilon missie start je door naar de Epsilon Program website bent gegaan en jezelf hebt ingeschreven voor het programma (volgens mij doe je dit door wat vragen op de website te beantwoorden). Deze missie kan alleen gestart worden met Michael. De laatste missie van Dom start wanneer je aan alle Basejumps hebt deelgenomen. The Last One krijg je alleen wanneer je de 100% hebt bereikt en deze missie kan alleen gespeeld worden met Franklin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mafcase Geplaatst: 12 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 (bewerkt) De Dreyfuss missie krijg je wanneer je alle Letter Scraps hebt verzameld. De Epsilon missie start je door naar de Epsilon Program website bent gegaan en jezelf hebt ingeschreven voor het programma (volgens mij doe je dit door wat vragen op de website te beantwoorden). Deze missie kan alleen gestart worden met Michael. De laatste missie van Dom start wanneer je aan alle Basejumps hebt deelgenomen. The Last One krijg je alleen wanneer je de 100% hebt bereikt en deze missie kan alleen gespeeld worden met Franklin. Dank u ben inmiddels ook op youtube wat verder gekomen , maar die parachute jumps moet je die alleen met franklin allemaal doen of alle personages( weet ook nooit welke ik allemaal al gehad hebt ?! Bewerkt: 12 oktober 2013 door Mafcase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2013 Ik heb alle Basejumps met Franklin gedaan. Maar volgens mij maakt het niet uit. Zodra je een Basejump gedaan hebt zal het icoontje een extra groen vinkje krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 ik had 17/20 van de missies gedaan dan ben ik de epsilon missies gestart , nu heb ik die volledig gedaan (ja volledig gedaan) en het blijft op 17/20 staan :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 De missies van Epsilon tellen niet mee voor de 100% checklist. Heb je alle missies van Tonya gedaan? Vanaf 'Pulling Favors' tot 'Pulling One Last Favor'? Je moet deze missies hebben voltooid voordat je de verhaallijn uitspeeld, zodra je dit niet doet is Tonya niet meer te vinden en moet je opnieuw beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 ik weet nog tijdens de stort ik had er verschillende gedaan tot ze niet meer beschikbaar was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 ik herinner mij dat ik een mission had waar ik spaceship parts moest vinden , maar ik vind die nergens actief , btw krijg ik nog missies nadat ik spaceship parts , letters , gevonden heb ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2013 Op de SocialClub website kun je zien welke Spaceship Parts en Letter Scraps je nog moet vinden. Als je alles gevonden hebt krijg je twee achievements/trophies, namelijk From Beyond The Stars voor de Spaceship Parts en A Mystery, Solved voor de Letter Scraps. Indien je alle parts vindt krijg je na een cutscene de Alien Car en bij de scraps krijg je een missie waarin alles duidelijk wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 De missies van Epsilon tellen niet mee voor de 100% checklist. Heb je alle missies van Tonya gedaan? Vanaf 'Pulling Favors' tot 'Pulling One Last Favor'? Je moet deze missies hebben voltooid voordat je de verhaallijn uitspeeld, zodra je dit niet doet is Tonya niet meer te vinden en moet je opnieuw beginnen. Dat is niet waar! Ik heb deze missies gedaan nadat ik de verhaallijn had uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Ja? Bij mij waren ze na The Big Score weg! Die van Tonya... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2013 Heb je al eens gepobeerd haar op te bellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.