Hey,Wat gebeurd er als ik 25 miljoen op een goede markt zet?Bijvoorbeeld liberty city bank?Wil het nog niet uit proberen maar ik had wel 1 ton erop gezet en ging gelijk 0,8% omhoog waardoor ik gelijk 80dollar winst had. Heb er niet zoveel verstand van maar als ik iets van 25miljoen erop zet dan zou ik toch iets van 1 miljoen in een keer moeten krijgen of niet? Zal trouwens ook wel lang duren voor ik 25 miljoen erop hebgezet omdat je dan veel moet klikken Maar dan ga ik gewooneen film kijken met me controller in me hand en blijven klikken.
Hey,Wat gebeurd er als ik 25 miljoen op een goede markt zet?Bijvoorbeeld liberty city bank?Wil het nog niet uit proberen maar ik had wel 1 ton erop gezet en ging gelijk 0,8% omhoog waardoor ik gelijk 80dollar winst had. Heb er niet zoveel verstand van maar als ik iets van 25miljoen erop zet dan zou ik toch iets van 1 miljoen in een keer moeten krijgen of niet? Zal trouwens ook wel lang duren voor ik 25 miljoen erop hebgezet omdat je dan veel moet klikken
Maar dan ga ik gewooneen film kijken met me controller in me hand en blijven klikken.
Bewerkt: door GTAKevin023