Jump to content
Geplaatst:
comment_182218

Ik zou eigenlijkwe l verder willen gaan met The Future of Vice, we beginnen met een kleine versie, met wat nieuwe modellen, wat nieuwe huizen en wat texture aanpassingen

Eerste idee van The Future of Vice

The Future of Vice eerste topic

Ik wil gewoon hetzelfde gaan doen, alleemn kleiner, ik dagt een paar delen verwijderen, niet groot, daar voor in plaats Future models in zetten, wat nieuwe huizen, en wat texture aanpassingen

Ik heb hierbij een team nodig, ik begin met een klein team,je moet kunnen moddellen en texturen

Wil je mee doen, post hier

Ideen:

1- Nieuwe Stunts met Unique Jumps

2- Nieuwe koop huizen

3- Nieuwe Future moddellen

4- Texture aanpassingen

Denk je dat het nix wodt post dat hier ook

  • Reacties 193
  • Bezichtigingen 12.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_182743
Dit maakt toch niet uit?

Maar was Tim hier niet mee bezig  , of geef jij jezelf de leiding over zijn mod?

Wauzie als je goed mijn topic leest, zie je dat Tim er mee gestopt is, aangezien ik en Tim het smaen wouden gaan doen, maar hij ermee gestopt is, n mij het wel leuk leek om verder te gaan, wil ik verder gaan

ik kan txd'en maar waarom doe je dat nietvoor san andreas ?  vice city is verleden tijd 

Van mij mag je gaan texturen, en ik wil men SA nog niet gaan aanpassen, en om daar models in te plaatsen, vind ik veel moeilijker

Owke hier een ledelijst

1. Big Bear- Mapping&Modelling

2. Marty - Modelling

3. Meetlat - Texturing&mapping

Screens:

Hier de screens van de models in het maak progamma

Screen 1  made by Marty

Screen 2  made by Big Bear

Dit project wordt nu geleid door Marty en Big Bear

Bewerkt: door Big Bear

Geplaatst:
  • Auteur
comment_183006

Officiele ideen

1- Alle auto's Blauwe Lampen

2- Verchroomde Velgen

3- Een Lightsaber

4- Nieuwe stunts

5- Nieuw Models

6- Nieuwe koophuizen

Hiermee beginnen we, als het goed draait, dan zal er een grotere Future of Vice

Nog gezocht: Een ervaren modeller, en een ervaren mapper, en wat mensen die kunne texturen

Geplaatst:
comment_183015

een screen van mijn winkelcentrum: http://img134.imageshack.us/img134/2227/wi...centrum23ew.png

ik weet het er zitten wat overbodige lijnen in maar dit was een screen van 15 minuten geleden en ik heb al wat getextured en overbodige lijnen weggehaald. de oprit gaat naar een derde verdieping die een parkeergarage wordt. de eerste verdieping worden winkels waar je niet in kan (miscien 1 of 2 maar daar denk ik nog over na) en bij de tweede komen eettentjes een restaurants e.d.

Geplaatst:
comment_183715
een screen van mijn winkelcentrum: http://img134.imageshack.us/img134/2227/wi...centrum23ew.png

ik weet het er zitten wat overbodige lijnen in maar dit was een screen van 15 minuten geleden en ik heb al wat getextured en overbodige lijnen weggehaald. de oprit gaat naar een derde verdieping die een parkeergarage wordt. de eerste verdieping worden winkels waar je niet in kan (miscien 1 of 2 maar daar denk ik nog over na) en bij de tweede komen eettentjes een restaurants e.d.

Het is duidelijk dat daar bugs in zitten.

Voor je je begint te hechten aan SketchUp probeer met 3ds max 7 te werken ;).

Daar zitten geen bugs in, en ja ik weet het. Het zoveelste verhaal over 3sd max 7 maar je kan er echt 10 x meer mee dan met SketchUp en het is bugsvrij :).

@ Big Bear,

Heb je eigenlijk wel toestemming van Tim?

Het was tenslotte zijn idee :huh: .

Maar wel vet gaaf dat je er verder mee wilt gaan ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.