Jump to content
Geplaatst:
comment_182218

Ik zou eigenlijkwe l verder willen gaan met The Future of Vice, we beginnen met een kleine versie, met wat nieuwe modellen, wat nieuwe huizen en wat texture aanpassingen

Eerste idee van The Future of Vice

The Future of Vice eerste topic

Ik wil gewoon hetzelfde gaan doen, alleemn kleiner, ik dagt een paar delen verwijderen, niet groot, daar voor in plaats Future models in zetten, wat nieuwe huizen, en wat texture aanpassingen

Ik heb hierbij een team nodig, ik begin met een klein team,je moet kunnen moddellen en texturen

Wil je mee doen, post hier

Ideen:

1- Nieuwe Stunts met Unique Jumps

2- Nieuwe koop huizen

3- Nieuwe Future moddellen

4- Texture aanpassingen

Denk je dat het nix wodt post dat hier ook

  • Reacties 193
  • Bezichtigingen 12.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_254219

Hmm, nog geen reactie op mijn bericht

Dan zal ik maar het eiland laten zien die ik jullie wil aanbieden:

Eiland:

sm014.jpg

Rader:

smrader.jpg

Bewerkt: door Blaster27

Geplaatst:
comment_254346

Bedankt jongens voor de positieve reacties :klap:

Inderdaad hij is best klein, er komt ook nog een groot eiland die tim maakt

Bewerkt: door Blaster27

Geplaatst:
comment_254768

He, tot nu toe ben ik bezig met het grote eiland, maar ik zal zelf alvast een lot huren.

ik zal graag lot 1 willen,

Maar ik ben dus bezig met het grote eiland, het minieiland word een appart eiland bij het grote eiland, als we veel leden hebben kan ik er nog wel een eilandje bij doen (o.a. van bradley)

Het grote eiland zal ongeveer 3 keer zo groot worden als het minieiland.Maar om ervoor te zorgen dat deze topic nog langer down blijft, maken we gebruik van het minieiland van blaster, wanneer we meer leden krijgen komt het grote eiland

Tim

Geplaatst:
comment_254789

Ik ben het helmaal met je eens, we kunnen inderdaad beter bij dit eiland blijven en als we meer leden krijgen een groot eiland erbij :sigaar:

EDIT:

Hier wat ingame screens:

fov002.jpg

fov003.jpg

fov004.jpg

fov005.jpg

fov006.jpg

fov007.jpg

fov008.jpg

fov009.jpg

fov010.jpg

Bewerkt: door Blaster27

Geplaatst:
comment_256721

In de screens van blaster zie je nog geen futureistische gebouwen, dit omdat hij nog wat models over had van zijn andere mod die niet door is gegaan,

Daarom heb ik besloten dat er ook wat afwisseling van Future naar het heden mag zijn, maar absoluut niet teveel.

Geplaatst:
comment_257306

Aangezien het 3de topic gedelete word zet ik alles hier even neer:

Info

The Future of Vice word een total conversion mod voor VC. De mod laat VC zien in de toekomst, vandaar de naam. We zoeken nog veel modellers en missie coders voor deze mod. Als je intresse hebt kun je je hier aanmelden. Alle belangrijke informatie van deze mod komt in dit bericht te staan, deze word dus dagelijks geedit

Aanmelden

Iedereen mag zich aanmelden, alleen moet je wel het volgende minimaal kunnen:

3Ds Max \ Z Modeller \ Skethup modellen

Models in VC kunnen zetten

Models kunnen mappen met Moo Mapper

Leden

Alle leden die we tot nu toe hebben:

Tim - Leider - 3Ds Max

Blaster - Lid - 3Ds Max

(Volgens mij BigG en Meetlat ook, maar weet ik niet zeker)

Regels

Alles moet via msn doorgestuurd worden naar Tim, mits hij niet online is kun je het ook naar Blaster sturen.

SCM:

- Alle threads en codes moeten opgeslagen worden in een .TXT bestandje

- Niet meer dan 10 geplaatste voertuigen per lot

- Niet meer dan 10 geplaatste wapens per lot

- Niet meer dan 20 geplaatste hidden packages per lot

Map:

- Per lot een COL \ IDE \ IPL vernoem deze naar je lotnummer

Wat we willen berijken op het mini eiland en de status ervan

SCM:

---> 3 missies - 0%

---> 15 threads - 40%

---> 40 geplaatste voertuigen - 0%

---> 20 geplaatste wapens - 0%

---> 50 geplaatste hidden packages - 0%

Models:

---> Eiland zelf - 100% - Bugs fixed: 0%

---> Mini eiland helemaal volgebouwd - 4%

Map:

---> Eiland moet er mooi uit zien met bomen, lantaarnpalen etc. - 0%

---> Paths voor bots, auto's en boten - 0%

Overig:

---> Menu en loading screens - 0%

---> Nieuw lettertype - 0%

---> Rader - 100% - Bugs fixed: 50%

---> Nieuwe hud - 50%

Lot aanvragen

Als je bent aangemeld kun je je lot aanvragen.

Lot kaart:

lot_kaart.jpg

Lot1 - *Tijdelijk niet bruikbaar* - ID: 700 tot 750

Lot2 - Blaster - ID: 750 tot 800

Lot3 - *Tijdelijk niet bruikbaar* - ID: 800 tot 850

Lot4 - *VRIJ* - ID: 850 tot 900

Lot5 - *VRIJ* - ID: 900 tot 950

Lot6 - *VRIJ* - ID: 950 tot 1000

Lot7 - *VRIJ* - ID: 1000 tot 1050

Let op: Het is dus TOT en niet tot en met !

Downloads

The Future of Vice WIP BETA v0.1a - Beveiligd en is alleen voor leden

DOWNLOAD

Releases

De 1ste BETA release word binnenkort bekend gemaakt.

Bewerkt: door Blaster27

Geplaatst:
comment_257640

Alweer sorry voor een dubbele post, maar ik moet nog echt ff wat nieuwe screens laten zien:

Verkeerdbord #1

fov017.jpg

Verkeersbord #2

fov018.jpg

Rotende, de rader moet nu wel aangepast worden en er missen nog 2 wegen, die andere die opeens stopt is een doodlopende weg bedoeld voor inritten van huizen

fov019.jpg

Geplaatst:
comment_257737

Ik heb ook met blaster geregeld, dat er een gewoon eiland komt, en een eiland met echte future gebouwen, op het gewone eiland, vind je gebouwen die modern zijn vormgegeven, maar niet echt futuristisch

goed wer blaster KUTGW :klap:

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_257797

Ligt het aan mij of is het eiland zo donker ?, misschien komt het goed uit even te PRE-lighten of gewoon het obect te verlichten in 3DS max.

Overgens is 50 ID´s per kavel erg veel ;), bij GTI doet iedereen het met 5 ID´s per kavel, dat scheelt aardig als je dadenlijk de mod uit wilt brijden.

Geplaatst:
comment_257860

@Tim en Blaster, sorry dat ik er even niet was, was bezig met school.

@Blaster, lol, ik ben 1 van de 2 leiders en niet zomaar een lid dus je moet je bericht even verbeteren.

Nog een opmerking: ik denk niet dat we nog meer main.scm moddelers/programmers nodig hebben, blaster en ik kunnen veel en ik ben nog steeds bezig met leren, en aangezien ik niet kan mappen mogen Blaster en Tim objecten van mij gebruiken, kijk het topic maar even rond, er zitten wat goede en minder goede tussen, ik ga me dus helemaal richten op het regelen van de mod (samen met Tim) en veel van het main werk.

BTW, veel van mijn gebouwen moeten nog goed getextured worden.

Bewerkt: door bigG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.