Jump to content
Geplaatst:
comment_182218

Ik zou eigenlijkwe l verder willen gaan met The Future of Vice, we beginnen met een kleine versie, met wat nieuwe modellen, wat nieuwe huizen en wat texture aanpassingen

Eerste idee van The Future of Vice

The Future of Vice eerste topic

Ik wil gewoon hetzelfde gaan doen, alleemn kleiner, ik dagt een paar delen verwijderen, niet groot, daar voor in plaats Future models in zetten, wat nieuwe huizen, en wat texture aanpassingen

Ik heb hierbij een team nodig, ik begin met een klein team,je moet kunnen moddellen en texturen

Wil je mee doen, post hier

Ideen:

1- Nieuwe Stunts met Unique Jumps

2- Nieuwe koop huizen

3- Nieuwe Future moddellen

4- Texture aanpassingen

Denk je dat het nix wodt post dat hier ook

• Reacties 193
  • Bezichtigingen 12.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_207358
3ds, we nemen geen sketchupers aan, kan jij ook textures zelf maken misschien ICK?

kan je dus een 3d creatie zien

Vergeet modellen met 3ds maar, ik kan er geen hout van, wel een beetje met sketchup maar niet met 3ds

Geplaatst:
  • Auteur
comment_207360

ICK, niet snel opgeven, kan jij texturen? een beetje textures en billboards voo ons maken?Zou je dat willen, doen,

Mensen meld je nou aan in de andere topic!! genaamd: [WIP] Future of vice!

Geplaatst:
comment_207405
ICK, niet snel opgeven, kan jij texturen? een beetje textures en billboards voo ons maken?Zou je dat willen, doen,

Mensen meld je nou aan in de andere topic!! genaamd: [WIP] Future of vice!

Ik wil wel texturen, beter dan modelen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_208964

we hebben, een logo nodig, je kan als ons eiland gemapt, de kaart netjes maken, want het eiland krijgt andere vorm

Je kan ook proberen wat textures maken, die handig zijn bij het texturen

Geplaatst:
comment_211360

Nieuwe screens!!! Dit zijn mijn eerste 3ds max7 dingen dus kraak me niet te hard af :D

3dsmax7eersteding1yc.jpg

Hier komt een checkpoint race op:

racebaan29ah.jpg

Big Bear en ik hebben vanochtend ''vergaderd'' en we hebben een goed en leuk idee:

Er komt een (klein) eiland die ik zo ga maken bij, hij gaat de brug maken btw, hij is nu zelf met een stunt circuit bezig en die komt samen met mijn race circuit op dat eiland/half in het water, ook ga ik nog een derde race baan maken maar die is rond zodat je daar extra snel kan gaan. Hier komt ook een checkpoint race op!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.