Jump to content
Geplaatst:
comment_2092269

Hallo forumleden,

Ik speel al een tijdje gta online maar ik zit krap bij kas. Uit mijn hoofd heb ik nog 12000. Is er een manier om snel veel geld te verdienen? Zoja laat me het weten hoe het moet.

Alvast bedankt

• Reacties 47
  • Bezichtigingen 28.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2093258

ik verdien het meeste uit survival 20k als je lvl 10 haalt, boneyard is me favoriet ook goed te doen met ze 2en of alleen maar dan is die wel lekker lastig

Bewerkt: door raf87

Geplaatst:
comment_2093299

volgens mij hebben ze met Survival het geld wat je binnen haalt verminderd. Eerder kreeg ik ong. 11K bij ronde 8, nu nog maar 8K. Meer mensen dit opgevallen???

Met helikopter geldtransport overvallen verdient ook lekker (+/-9K per keer) (met heli, omdat je dan makkelijk kan ontsnappen aan de politie.

Geplaatst:
comment_2093302

Ik heb vandaag nog niet gespeeld, maar naar het schijnt heeft de nieuwe patch verschillende mensen woedend gemaakt. Blijkbaar is de beloning voor alle missies met 50% verminderd. Hopelijk hebben ze die 22k Felon GT er in gelaten. :7

Geplaatst:
comment_2093331

Ik heb vandaag nog niet gespeeld, maar naar het schijnt heeft de nieuwe patch verschillende mensen woedend gemaakt. Blijkbaar is de beloning voor alle missies met 50% verminderd. Hopelijk hebben ze die 22k Felon GT er in gelaten. emo.gif

Ik heb gisteravond gepeeld, en toen merkte ik op dat ik minder kreeg met survival als voorheen. Van een patch weet ik nog niks.

Welke Felon GT bedoel jij dan??? ik krijg voor auto's nooit meer als 9K

Geplaatst:
comment_2093422

Welke Felon GT bedoel jij dan??? ik krijg voor auto's nooit meer als 9K

Diegene waar het doelwit in rijdt, in de missie Out of Court Settlement van Martin. Die is op een of andere manier gepimpt en dus meer waard. Als je deze Felon GT tijdens de missie naar je garage rijdt dan kan je hem na de missie voor $22.000 verkopen. :)

Geplaatst:
comment_2093794

Diegene waar het doelwit in rijdt, in de missie Out of Court Settlement van Martin. Die is op een of andere manier gepimpt en dus meer waard. Als je deze Felon GT tijdens de missie naar je garage rijdt dan kan je hem na de missie voor $22.000 verkopen. :)

Ik heb dat voor de update niet geprobeerd, maar toen ik het gisteren probeerde kreeg ik de melding dat ik tijdens de missie geen toegang had tot mijn garage.
Geplaatst:
comment_2094467

Met de Patch hebben ze inderdaad alle beloningen voor missies en survivals etc. gehalveerd. Gelukkig verdien je met races nog wel gewoon het normale bedrag, mits je in een match met een aardig aantal personen zit. (En weet iemand waarom ik met Enter geen regel omlaag kan als ik Internet Explorer gebruik?)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.