Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren comment_2092431 Hi, ben level 15 en kreeg al een paar keer een bericht dat ik op de map moet uitkijken naar "for sale signs". Ik zoek me een ongeluk maar zie deze signs niet. Nu is mijn vraag hoe dit eruit zou moeten zien en wanneer ik deze zou moeten kunnen zien? Alvast bedankt.
Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren comment_2092433 Op de mini(en normale map) bevinden zich huis/garage kroontjes (wit) en dat zijn properties die te koop zijn. Wil je niet al die huizen zelf zoeken, dan kun je beter even via je telefoon > browser > money and services (?) > real estate website gaan, daar vind je alle properties die koopbaar zijn.
Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren comment_2092437 money and services (?) Correct, om precies te zijn heet het bedrijf Dynasty 8 Real Estate
Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren Auteur comment_2092444 Bedankt voor de snelle reacties. Via de telefoon kan ik de properties nu zien maar op de grote map niet. Maar euh, ik zal nog even door sparen voor een appartement,
Hi, ben level 15 en kreeg al een paar keer een bericht dat ik op de map moet uitkijken naar "for sale signs". Ik zoek me een ongeluk maar zie deze signs niet. Nu is mijn vraag hoe dit eruit zou moeten zien en wanneer ik deze zou moeten kunnen zien?
Alvast bedankt.