Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren comment_2092513 hey een tijd terug kon je gta en gta 2 legaal downloaden als classic, op de rockstar site. Maar nu kan het (tijdelijk) niet. Dus waarschijnlijk ooit wel weer. Weet iemand hier toevallig wanneer Zin om het weer es te spelen
Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren comment_2092518 hey een tijd terug kon je gta en gta 2 legaal downloaden als classic, op de rockstar site. Maar nu kan het (tijdelijk) niet. Dus waarschijnlijk ooit wel weer. Weet iemand hier toevallig wanneer Zin om het weer es te spelen Ik denk dat hier nog geen datum voor is, ik heb er zelf nog niets over gehoord of gelezen verder.
Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren comment_2092531 Ik denk dat deze service niet meer terugkomt.. Gelukkig bezit ik deze classics nog mooi op een schijfje
Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren comment_2092535 Jammer genoeg zijn GTA & GTA II ook niet meer op Steam verkrijgbaar. http://store.steampowered.com/sub/28987/ Misschien kunnen we GTA setup bij downloads van GTAforum uploaden. Bewerkt: 15 oktober 201311 jaren door T2own-Gamer
Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren comment_2092540 Jammer genoeg zijn GTA & GTA II ook niet meer op Steam verkrijgbaar. http://store.steampo....com/sub/28987/ In dat geval heeft R* het in ieder geval bewust weggehaald.. Wellicht dat die geruchten van een PSN-release toch waar zijn? Misschien kunnen we GTA setup bij downloads van GTAforum uploaden. Dat mag niet, Rockstar bezit de rechten op GTA1 en GTA2. GTAgames.nl mage deze (volgens mij) niet aanbieden..
Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren comment_2092560 Ik zat voor de zomervakantie met hetzelfde probleem, gelukkig stond alles nog op mijn oude PC. Vraag me ook af waarom je het niet meer kunt downloaden... Is wel leuk om af en toe nog eens op te starten, geweldige tijden beleefd met GTA II op de PS1, in die tunnel gaan zitten zodat agenten op elkaar schoten Support ticket over dit onderwerp: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200147976-Unavailability-of-Rockstar-Classics-downloads Ze zeggen dus dat je je kunt aanmelden voor nieuws over dit onderwerp, of ze ooit weer beschikbaar worden en wanneer.
Geplaatst: 15 oktober 201311 jaren Auteur comment_2092607 In dat geval heeft R* het in ieder geval bewust weggehaald.. Wellicht dat die geruchten van een PSN-release toch waar zijn? Dat zou wel heel nice zijn
Geplaatst: 16 oktober 201311 jaren comment_2092652 In dat geval heeft R* het in ieder geval bewust weggehaald.. Wellicht dat die geruchten van een PSN-release toch waar zijn? Dat zou wel heel nice zijn Inderdaad, al hoop ik dat ze in dat geval niet de PS1-versie maar de superieure PC-versie aanbieden! Wellicht dat ze nog wat andere features toe zouden kunnen toevoegen zoals een savehouse, verstelbare radio's, een bestuurbare boot en een ingame map.. Een andere mogelijkheid dan een PSN-release zou een update kunnen zijn. De R* Classics waren immers geupdate zodat ze geschikt waren voor ''moderne besturingssystemen als Windows 2000 en Windows XP''.. Wellicht dat ze de Classics nu geschikt maken voor Windows 7, Windows 8 en iOS? Bewerkt: 16 oktober 201311 jaren door Dotz
Geplaatst: 25 oktober 201311 jaren comment_2096212 Gelukkig heb ik nog een versie hier op een schijfje liggen
Geplaatst: 28 oktober 201311 jaren comment_2097531 Gewoon ff halen op marktplaats. Samen zullen ze vast niet meer kosten dan een tientje lijkt me. Ik heb deze games nog gespeeld toen ze net uitkwamen, revolutionair voor die tijd!
Geplaatst: 28 oktober 201311 jaren comment_2097702 Maar om de PC-versies van de Classics te spelen heb je ook een PC nodig die compatibel met die ouwe software , dus zul je ook zo'n ouwe PC moeten aanschaffen of de PS1-versies spelen.
Geplaatst: 28 oktober 201311 jaren comment_2097730 Hoezo moet je daarvoor een oude PC hebben? Mijn PC is splinternieuw en kan alles op ultra spelen en kan ook op m'n gemakje de classic GTA's spelen hoor.
Geplaatst: 28 oktober 201311 jaren comment_2097734 @Kenny dat dacht ik ook over A2 racer, maar dat werkte niet
Geplaatst: 28 oktober 201311 jaren comment_2097883 Hoezo moet je daarvoor een oude PC hebben? Mijn PC is splinternieuw en kan alles op ultra spelen en kan ook op m'n gemakje de classic GTA's spelen hoor. Gebruik jij een emulator of meerdere besturingssystemen? Welke versies van de Classics gebruik jij?
Geplaatst: 22 juni 201410 jaren comment_2203909 Hoezo moet je daarvoor een oude PC hebben? Mijn PC is splinternieuw en kan alles op ultra spelen en kan ook op m'n gemakje de classic GTA's spelen hoor. Gebruik jij een emulator of meerdere besturingssystemen? Welke versies van de Classics gebruik jij? Bij mij werken ze ook gewoon allemaal (de CD zelf doet het alleen niet altijd even goed meer van GTA1 ) En ik gebruik geen emulatoren.
Geplaatst: 14 mei 201510 jaren Auteur comment_2309522 Weet iemand waar je deze spellen online, legaal, kan krijgen? Kan ze echt nergens meer vinden. Komen ze überhaupt nog weer eens online? Op de classic download site dan. Bewerkt: 14 mei 201510 jaren door Dexist
hey een tijd terug kon je gta en gta 2 legaal downloaden als classic, op de rockstar site.
Maar nu kan het (tijdelijk) niet.
Dus waarschijnlijk ooit wel weer. Weet iemand hier toevallig wanneer
Zin om het weer es te spelen