Jump to content
Geplaatst:
comment_2092947

Alhoewel de luxe appartementen (beginnend vanaf Del Perro Heights, apt. 7 voor $200.000) allemaal hetzelfde interieur hebben, zijn het de uitzichten over Los Santos die het verschil maken. Welk appartement heeft naar jouw mening het beste uitzicht en/of is het meest gunstig gelegen, en is daarom de beste koop?

Inmiddels heb ik zo'n $470.000 verdiend en ben al een tijdje aan het rondkijken naar een leuk appartement. Ik zit ontzettend te twijfelen tussen Richards Majestic, apt. 51 voor $253.000 en Eclipse Towers, apt. 40 voor $391.000. Wat advies kan ik wel gebruiken, dus welk uitzicht vinden jullie het mooist?

Richards Majestic, apt. 51:

8a3yBKG.jpgMj9yMDB.jpg

Eclipse Towers, apt. 40:

EclipseTowers1_zps71c42dd0.jpgEclipseTowers2_zps7c8e3cf5.jpg

Ik ben ook benieuwd naar jullie mening: welk appartement heb je in bezit en wat vind je ervan? Tevreden met je aankoop? Laat het horen! :)

Voor een overzicht van alle appartementen, inclusief hun uitzicht, zie de onderstaande video:

Edit: Weet je wat, ik maak er gewoon een poll bij. ^_^

Bewerkt: door Die Hard

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 18.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2110847

ALS een koe voorbij is kijk je 'm in de kont....

Als ik van te voren had geweten dat na update 1.06 het leven veel duurder zou worden (lees: meer missies voor minder geld e.d.) dan had ik verstandiger om gegaan met die 500.000 kudos.... :puh: en alleen een garage voor 10 auto's gekocht... Hoevaak zit je namelijk in je appartement om van het uitzicht te genieten?

:D

Geplaatst:
comment_2111009

Ik zit goed in Ecilipse Towers. Ik denk er over om voor het uitzicht tegaan en wat naar beneden te verhuizen. Naar app. 40.

enigste wat de moeite waard is naast eclipse tower (indien je die al hebt), is weazel plaza apt 101 of een of ander appartement met uitzicht op water. maar dat zijn geloof ik meer de appartementen onder de 200k, en met heists die er nog aankomen is dat niet heel handig.

Geplaatst:
comment_2111226

Dat appartement heb je nodig om heists te kunnen plannen zodra deze toegevoegd worden

maar dan nog...dan zou je ook voldoende hebben aan het appartement Del Perro Heights, Apt 7 á $200,000 8)

Is het uitzicht ook helemaal niet verkeerd van, vind ik persoonlijk... aan een kant dan...

3mwFTCM.jpg

Andere kant is dan wat minder....

J5c3OSL.jpg

Je bespaard dan echter wel eventje 2 ton die je aan andere dingen kunt besteden..of je moet geld voldoende hebben...dan is dit topic (discussie) echter ook niet nodig ;)

Geplaatst:
comment_2111504

haha heb nog nooit dat uitzicht gezien van dat appartement. het tweede uitzicht zit er inderdaad niet uit, maar ach, ik heb het duurste appartement en kijk zelden naar buiten.. en toch ben ik blij dat ik hem gekocht had..

Geplaatst:
comment_2111881

@sssjakie,

Klopt, dat appartement had ik dan ook. Echter vond ik dat uizicht (dacht niet dat 't me boeide, maar toch wel) zo beroerd dat ik nu verhuisd ben naar 'n appartement met 6-car garage aan de marina. Helaas heeft dat appartement helemaal geen uitzicht (hoopte over de haven, maar nee) en ook geen "planning room" dus dat wordt weer verhuizen.

Hoezo kapitaalvernietiging? :D

Geplaatst:
comment_2112001

Het idd maar net waar je voor kiest, uitzicht, prijs, mod shop in de buurt etc.

Google is je vriend....opzoeken welk appartement voor jou het mooiste uitzicht heeft... Of je moet van verhuizen houden...hebben ze overigens verhuiswagens in GTA? LOL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.