- Reacties 38
- Bezichtigingen 4.5k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
SpacyColours 2 posts
-
Sir_Ballas 2 posts
-
Michael 2 posts
-
Visser23 1 post
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Cryptische titel?
Het wordt jullie vast allemaal duidelijk hieronder (of niet natuurlijk)!
Helaas heeft Svenie aangegeven te stoppen als moderator. Hem kennende wil hij geen groots afscheid, maar toch wil ik even stilstaan bij wat Svenie de afgelopen jaren voor dit forum heeft gedaan. Svenie was een goede moderator, maar bovenal een echte GTA freak. Met redelijk grote mate van zekerheid kan ik stellen dat hij de grootste GTA kenner is die dit forum ooit heeft gekend. Geen GTA is te min voor Sven, geen uitzoekwerkje teveel. Gelukkig blijft hij wel medewerker van WikiGTA, maar het combineren van WikiGTA, dit forum en offline bezigheden werd hem te veel. Dan kan ik niet anders zeggen dan dat hij de juiste beslissing heeft genomen. Sven, hartstikke bedankt voor je inzet al die jaren. Bij mij sta je nog altijd op een voetstuk als gaat met betrekking tot GTA kennis. Ik hoop dat dit forum, ondanks dat je stopt als crewlid, nog vaak bezoek van je krijgt, waardoor wij allemaal weer een beetje meer kennis krijgen van deze fantastische spel-serie. Svenie
Svenie laat een gapend gat achter in de crewbezetting. Allereerst het GTA V forum. Zijn vervanger was snel gevonden. Iemand die zich inmiddels heeft bewezen op het gebied van modereren, en maar wat graag deze nieuwe uitdaging aan wilde gaan. Phoenyxar verlaat de Lifestyle-fora voor de GTA V fora.
Daarnaast hebben twee leden "ja" gezegd tegen het crewlidmaatschap. Het gat in de GTA fora, de classics, GTA III en GTA Vice City wordt opgevuld door Foreigner97. Daarnaast krijgt hij het San Andreas forum onder zich, wat hij samen met .Timothy gaat oppakken.
Phoenyxar verlaat dus Lifestyle, wat daar ook een plek open liet. Niemand minder dan SpacyColours heeft de uitdaging aangenomen om de Lifestyle fora in goede banen te gaan leiden.
Phoenyxar, Foreigner97 en SpacyColours: veel succes en vooral heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe rang/taken. Svenie, nogmaals bedankt.