Jump to content
Geplaatst:
comment_2093735

Voor mij werkt GTA Online nog steeds niet goed sinds de datum dat ie uit kwam. Elke keer als ik van single player naar online wilt moet ik het echt 100x proberen, lukt het eindelijk is om op de servers te komen (telkens zo'n cloud blabla can not connect waarschuwing.) Als ik eindelijk op de servers kom heb ik het volgende probleem, als ik een missie wil starten, maakt niet uit welke, staat er dat hij hem niet kan downloaden. Zo kan ik dus nooit verder met GTA online... Iemand oplossing ofzo? Of die het zelfde probleem nog hebben?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2094062

Ik had gister ook paar keer een melding gehad met 'Failed to Save', maar kon wel gewoon in de Freeroam blijven zitten

Nadat ik weer iets had waardoor die automatisch gaat saven deed alles het weer :)

Vriend van me zag in de Freeroam gewoon zijn score terug lopen tot hij weer level 1 was :puh:

Bij hem was zijn DNS settings weer van 8.8.8.8 en 8.8.4.4 weer terug gegaan naar Automatisch, misschien dit even controleren ?

Toen hij het weer terug had veranderd deed alles het weer gewoon

Bewerkt: door RustyRustler89

Geplaatst:
comment_2094456

Ik had gister ook paar keer een melding gehad met 'Failed to Save', maar kon wel gewoon in de Freeroam blijven zitten

Nadat ik weer iets had waardoor die automatisch gaat saven deed alles het weer :)

Vriend van me zag in de Freeroam gewoon zijn score terug lopen tot hij weer level 1 was :puh:

Bij hem was zijn DNS settings weer van 8.8.8.8 en 8.8.4.4 weer terug gegaan naar Automatisch, misschien dit even controleren ?

Toen hij het weer terug had veranderd deed alles het weer gewoon

Bedankt voor de tip. Had al een paar dagen niet meer online gespeeld tot zojuist en inderdaad, alles stond weer op auto, ofwel allemaal nulletjes. Even aangepast en alles staat nog in de oude staat net als de laatste keer dat ik online was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.