Jump to content
Geplaatst:
comment_2094053

De titel zegt het zelf.

Ik vind het stomste aan mijn school dat het bij mijn locker altijd

enorm druk is. En dat er zoveel ruziezoekers zijn.

Wat haten jullie aan school?

Zet het hieronder (:

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 4.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2094664

Het is geen ramp om naar school te gaan. Het is wel leuk om dingen te leren en om met mensen om te gaan, maar er zijn gewoon dingen waar je je aan kunt ergeren. Zoals mijn tijden van 8:30 tot 17:15, mensen die het beter denken te weten en bijvoorbeeld de geweldige docenten die je soms hebt. Maar zoals ik al zei, school hoeft niet erg te zijn maar er zijn gewoon dingen die beter kunnen.

Geplaatst:
comment_2094827

Ik heb echt nooit gesnapt waarom mensen school haten. Dit topic heeft me nog weinig inzicht gegeven, waarom haten jullie die dingen dan? Zijn jullie niet geïnteresserd in intelligenter en slimmer te worden?

Kijk dat vind ik ook leuk, gwn lkkr met vrienden omgaan, mr ook nieuwe dingen leren, dat heb ik vooral bij Engels. Ik ben zo slecht in Engels en als ik iets begrijp dan ben ik best wel trots op mezelf! :D
Geplaatst:
comment_2094958

Lange dagen.

Nog wat dingen waar ik aan erger:

Irritante kinderen op school die op je gaan letten en dan gaan lachen om alles wat je zegt of doet.

Mensen die bij je komen staan en als je dan iets doet, dat degene dat meteen aan iedereen moet vertellen.

Verder nog het lessenrooster..leraren die niet duidelijk zijn..huiswerk.

Bewerkt: door myron.b

• 2 years later...
Geplaatst:
comment_2381518

Ik walg dus van tussenuren.. Ja, wellicht klinkt het wat gek, maar het is simpelweg eenmaal zo. Sinds m'n roosterwijziging van drie weken geleden

zijn er maar liefst vier à vijf tussenuren bijgekomen, 't onaangename is misschien nog wel dat er nagenoeg niets te beleven valt omdat m'n andere

klasgenoten tijdens het specifieke tijdstip les hebben. Maar dat hebben die docenten zelf volledig in de hand gewerkt, de varkens..

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_2401923

Het feit dat er geen rekening wordt gehouden met mensen die wat verder weg wonen. Vandaag heb ik een of andere introductie voor een project wat pas komend studiejaar plaatsvindt, maar de uitleg van dat project vindt niet op school plaats, maar een heel andere stad, wat voor mij ook een stuk verder reizen is. Zou eigenlijk ook nu niet wakker meer moeten zijn. Moet er weer vroeg uit. :7

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_2411738

Op school heb ik niet zoveel aan te merken, maar dan zijn er sommige nieuwe docenten die onervaren zijn en dus wat minder goed les kunnen geven. Dat is allemaal prima, maar wordt alsjeblieft geen docent als je het eng vindt om voor de klas te moeten staan, geen orde kunt houden en je niet kunt uitleggen. Dat is bij mij onder andere de reden geweest dat ik twee jaar terug ben blijven zitten op de HAVO. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.