Jump to content

Liberty City, Vice City, San andreas allemaal in 1

Geplaatst:
comment_182509

HEEJ allemaal ik zat zenet op planetgrandtheftauto.com en zie ik een nieuwtje.

Het over een mod waar liberty city, vice city en san andreas bij elkaar in zitten,

dit staat er:

This mod is called GTA:LVS and it is a total conversion that will combine both Liberty City from GTA III and Vice City into San Andreas. I attached the screens we have so far, I will send out more when we have more. This mod is still not released and is in progress, we hope to release a beta soon. The mod site address is http://lvs.gta-addicts.com.

kijk voor meer info op de site: http://lvs.gta-addicts.com/

• Reacties 80
  • Bezichtigingen 10.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_223865

Ik ben een lid van gta:SA-LVC en wij gaan de 3 spellen bij elkaar voegen + een xtra stad met een hele nieuwe storyline en hoofdpersoon...

EDIT: officiele naam is nu GTA:State of Liberty

Bewerkt: door 007 RoadRunner

Geplaatst:
comment_223984

Nou, mij leek dat NIET logisch maar ja. :'D kan je trouwens kiezen wie je bent in zo'n skin menu (net zoals bij GTA3 en VC, moeten jullie er dan wel bij maken want officeel zit het er niet in). :?

Bewerkt: door need my speed

Geplaatst:
comment_224500
er is nog niets bekend over kleding

Misschien kun je de skin van CJ...

En die jas van Claude (GTA3)

En de broek van Tommy Vercetti..

Ideetje misschien?

Bewerkt: door DaddyPimp

Geplaatst:
comment_225965

Yipes! Nee Roadrunner, wij zijn GTA: State of Liberty (Codename SA-LVC) en niet GTA: LVS. (Die van ons gejat hebben :ch: ) Anyways, hier is de link naar ons forum: Ons forum En nu weer ontopic...

EDIT: En WIJ krijgen een compleet nieuwe hoofdpersoon, de storyline staat al op het forum. Ik zou zeggen, word lid en help mee! Meer zielen, meer vreugd! :puh:

Bewerkt: door teuntjuh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.