Jump to content
Geplaatst:
comment_2095437

hey hallo wie kan mij helpen ??? ik heb twee problemen. Ik heb de story uitgespeeld en wil voor de 100% gaan. Mijn eerste probleem is dat ik met franklin alle don missies gedaan heb tot nu toe en alle 13 parashute sprongen maar krijg de laatse don missie( UNCALCULATED RISK) niet op mijn map hij staat echter wel in mijn open missies, als ik naar de locatie ga komt ie ook niet in zicht ??? het tweede probleem is dat ik na het uitspelen van de story met franklin downtown cab co. gekocht heb om de ALL'S FARE IN LOVE AND WAR trophy te halen. Na het kopen zou ik een telefoontje moeten krijgen om een private fare te moeten doen maar dit telefoontje krijg ik niet ????????? Wie o wie is de meesterlijke gamer en heeft de antwoorden voor mij

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2112219

Er zijn al verschillende tickets voor aangemaakt, maar het kan denk ik nooit geen kwaad om er nog eentje aan te maken. Het is sowieso vrij irritant dat dit bijna drie maanden na de release nog steeds voorkomt. Als je het enigszins gerust kan stellen, je bent lang niet de enige met dit probleem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.