Michael Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Omdat dit subforum sterft, en er toch mensen zijn die van GTA III houden, heb ik maar een besloten om een topic hier aan te maken. Het topic is simpel, je zegt een vraag. Bijvoorbeeld: Wist je dat 'Sayonara Salvatore', Sayonara 'goodbye' betekent in het Japans? En dan zegt de volgende daarop. Ja, of nee. En dan stelt diegene weer een andere vraag. Degene die hier het eerste post, mag een vraag stellen! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Nee, in het Japans betekent goodbye dit: さようなら (Spreek uit als: さようなら) Wist je dat? Er verwijzingen van GTA III in IV zitten? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2013 Ja. Die zitten all over the place Wist je dat sommige missies in gta 3 niet op de map als icoon aangegeven zijn maar te bereiken zijn door een payphone te beantwoorden? Reageren
Nissan Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Dat wist ik als kleine dus niet tot ik dat op WikiGTA had gelezen Wist je dat GTA III revolutionair was en een nieuw genre neerzette? Reageren
Dotz Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Ik wist dat de game revolutionair was, het is echter een hardnekkig fabeltje dat GTAIII een nieuw genre neerzette. Ik weet dat dat niet waar was. Wist je dat uit de titels ''GTA2'' en ''GTAIII'' blijkt dat GTAIII een opvolger van GTA2 is? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Diepgaand feitje, zeg. Volgens mij ligt dat wel redelijk voor de hand, dus ja, dat wist ik. Wist je dat je met de PC-versie je eigen muziek kunt beluisteren in het spel? Reageren
Venzio Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Uiteraard! Wist je dat Claude geen voice actor heeft? Reageren
Michael Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Dat weet iedereen, toch? Wist je dat er een aantal Charachters verwijderd zijn uit GTA III? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Nee! eigenlijk niet. Wist je dat er nog een paar delen na III zijn uitgekomen? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Wellicht is het leuker om daadwerkelijk interessante feitjes te posten. Dit soort feitjes zijn niet echt intrigerend en komen niet overeen met de essentie van dit topic: iets interessants leren over GTA III dat je wellicht nog niet wist. Wist je dat er waarschijnlijk ook een multiplayer-modus was gepland voor GTA III? Reageren
Venzio Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Nee, eigenlijk niet. :$ Je in GTA III alle Hidden Packages al kunt pakken vanaf het begin van het spel? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Ja. Wist je dat er, in een tunnel in Portland, 4 zwervers met Molotov Cocktails in een cirkeltje staan? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Ja. Wist je dat je het spel niet 100% kunt uitspelen als je de missies in een 'verkeerde' volgorde doet? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 ja. iets met kenji kasen ofzo. wist je dat de Dodo waarschijnlijk nooit volledige vleugels heeft gehad? Reageren
Basssss Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Ja. Wist je dat, volgens officieel woord van Rockstar, de aanslagen van 9/11 weinig verandering teweeg hebben gebracht op het spel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.