Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Slaat online niets op

Goedenmiddag, ik heb een vraagje. Iedere keer als ik GTA online ga spelen begint het al met dat de servers niet beschikbaar zijn en dat "saving wil be disabled". Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Iedere keer als ik een beetje geranked ben kan ik weer op 1 beginnen wanneer ik afsluit en weer opstart. BVD

Featured Replies

Als je al even had rondgekeken had je gezien dat er boven aan bij het GTA: Online subforum een topic staat met daarin een uitleg die misschien kan helpen in jou geval. Deze is hier te lezen. Wat ook word aangeraden is dat wanneer je stopt nog even switched naar een single-player personage. Zo weet je haast zeker dat je vooruitgang is opgeslagen naar de Rockstar Cloud servers.

Nee hoor Kenny, dat helpt bij hem niet, aangezien hij dit er al neerzet:

Goedenmiddag, ik heb een vraagje. Iedere keer als ik GTA online ga spelen begint het al met dat de servers niet beschikbaar zijn en dat "saving wil be disabled".

Hij weet dus van te voren dat er niks opgeslagen gaat worden

Probeer je DNS instellingen maar eens te veranderen. Misschien dat dat helpt, maar ook dat staat al op het forum vermeld.

En als je GTA: Online afsluit, voor de zekerheid even switchen naar één van de drie andere karakters (Michael, Franklin of Tevor) ;)

Nee hoor Kenny, dat helpt bij hem niet, aangezien hij dit er al neerzet:

Goedenmiddag, ik heb een vraagje. Iedere keer als ik GTA online ga spelen begint het al met dat de servers niet beschikbaar zijn en dat "saving wil be disabled".

Hij weet dus van te voren dat er niks opgeslagen gaat worden

Probeer je DNS instellingen maar eens te veranderen. Misschien dat dat helpt, maar ook dat staat al op het forum vermeld.

Ik gaf hem twee mogelijkheden. Precies de mogenlijkheden die de bovenste twee reacties ook geven. Geef er zelfs nog een link bij met uitleg over hoe je je DNS settings aanpast dus wat jij nu doet is irrelevant.

Ga naar je PS3 Netwerkinstellingen -> Dan instellingen, dan doorgaan tot er DNS staat, die moet je handmatig instellen, zet dan bij de eerste 8.8.8.8 en bij de 2e 8.8.2.2 , dit zal je helpen , trouwens bij xbox moet je ook je dns naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4